خانه نشینی حداقل یک هفته ای در انتظار بروزوویچ

به گزارش مالکوم، هافبک کروات تیم فوتبال اینتر ممکن است به دلیل مصدومیت حداقل تا 7 روز از همراهی نراتزوری محروم شود.

خانه نشینی حداقل یک هفته ای در انتظار بروزوویچ

به گزارش خبرنگاران، در آستانه بازی تیم فوتبال اینتر مقابل سامپدوریا در سری A خبر بدی به گوش هواداران نراتزوری رسید. مارسلو بروزوویچ هافبک کروات این تیم به دلیل مصدومیت عضلانی بین 7 تا 10 روز خانه نشین خواهد بود.

اینتر فردا شب (یکشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران اولین بازی خود در سری A پس از سه ماه وقفه به دلیل شیوع کرونا انجام خواهد داد، اما طبق ادعا شبکه اسکای اسپورت ایتالیا بروزوویچ در این بازی حضور نخواهد داشت و احتمالاً او دو بازی بعدی تیمش را هم از دست خواهد داد.

باشگاه اینتر نیز با انتشار بیانیه ای از معاینه شدن بروزوویچ در بیمارستان روتزانو خبر داد و تعیین شد که مصدومیت روز گذشته این بازیکن در تمرینات آنقدر جدی هست که او را از بازی مقابل سامپدوریا محروم کند. طبق این بیانیه او از ناحیه عضله ساق پای چپ دچار کشیدگی شده است.

غیبت بروزوویچ ضربه بزرگی برای تیم آنتونیو کونته محسوب می شود، چرا که او پیش از این دو هافبک دیگر خود استفانو سنسی و ماتیاس وسینو را هم به دلیل مصدومیت از دست داده بود. به این ترتیب روبرتو گالیاردینی و بورخا والرو تنها گزینه های باقی مانده برای کونته برای پوشش خط میانی هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 996

به "خانه نشینی حداقل یک هفته ای در انتظار بروزوویچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه نشینی حداقل یک هفته ای در انتظار بروزوویچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید