خمز: نباید اعتماد به نفس کاذب داشته باشیم

به گزارش مالکوم، سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: ما نباید اعتماد به نفس کاذب داشته باشیم. حریف، ما را برای دویدن بیشتر مجاب خواهد نمود و باید کوشش نموده و بازی را ببریم.

خمز: نباید اعتماد به نفس کاذب داشته باشیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پاکو خمز، سرمربی تراکتور در نشست خبری قبل از بازی مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: ما پس از استراحت چند روزه، حدود 9 روز تمرینات سخت و پرفشار پشت سر گذاشتیم. از عملکرد بازیکنان در تمرینات رضایت کامل دارم، آنان خیلی کوشش می نمایند و باعث افتخار است که مربی این بازیکنان هستم و در تراکتور کار می کنم. بازیکنان تراکتور به خوبی تمرین نموده و می خواهند خودشان را با شرایط کادر فنی وفق دهند. قطعاً روز به روز بهتر می شویم.

سرمربی تراکتور در مورد شناختش از تیم نفت، بیان نمود: فیلم بازی های صنعت نفت را بار ها دیدن نموده ایم. این تیم فوتبال خوبی بازی می نماید و به خاطر جایگاهش در جدول تعجب می کنم. نفت تیمی است که توپ را به خوبی به گردش در می آورد؛ البته کمی راحت گل می خورد و در دفاع مشکل دارد.

خمز با بیان اینکه تیمش بازی سختی پیش رو دارد، شرح داد: ما نباید اعتماد به نفس کاذب داشته باشیم. حریف، ما را برای دویدن بیشتر مجاب خواهد نمود و باید کوشش نموده و بازی را ببریم.

سرمربی تراکتور در مورد محرومان و مصدومان تیمش هم گفت: صفا هادی را به علت محرومیت در اختیار نداریم.

وی در خاتمه مدعی شد: تراکتور از سوی سایت ترانسفر مارکت به عنوان پردیدنگرترین تیم ایران انتخاب شده که نشان می دهد از نظر فنی و تعداد طرفداران جزو برترین ها هستیم. حمایت طرفداران برای ما دلگرمی بوده و انگیزه مان را بیشتر می نماید.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اسفند 1401 بروزرسانی: 8 اسفند 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2134

به "خمز: نباید اعتماد به نفس کاذب داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خمز: نباید اعتماد به نفس کاذب داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید