سرپرست فداراسیون کشتی: میزبانی اردبیل در رقابت های کشتی جام باشگاه های دنیا شایسته است

به گزارش مالکوم، سرپرست فدراسیون کشتی از میزبانی شایسته اردبیل در رقابت های کشتی جام باشگاه های دنیا تقدیر کرد.

سرپرست فداراسیون کشتی: میزبانی اردبیل در رقابت های کشتی جام باشگاه های دنیا شایسته است

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، رقابت های کشتی فرنگی جام باشگا ه های دنیا با حضور حریفان قدراز 6 کشور خارجی و سه تیم ایرانی برگزار می گردد و این دوره از مسابقات بنا به گفته فدارسیون کشتی از سطح بالایی برخوردار است.

روز نخست رقابت های کشتی جام باشگاه های دنیا با حضور تماشاگران اردبیلی برگزار گردید و در این رقابت ها کشتی گیران در مقابل یکدیگر صف آرایی کردند و استادیوم رضازاده که از مدت ها قبل برای برگزاری این رویداد مهم ورزشی آماده شده بود و نظرات کارشناسان و نماینده فدراسیون کشتی مثبت بود.

میزبانی شایسته اردبیل در رقابت های کشتی جام باشگاه های دنیا

سرپرست فدارسیون کشتی گفت: رقابت های کشتی جام باشگاه های دنیا با میزبانی شایسته اردبیل در حال برگزاری است و ما از مسئولان استان و تماشاگران کشتی دوست این دیار برای برگزاری شایسته رقابت های کشتی تشکر می کنیم.

حمید بنی تمیم افرود: در رقابت های کشتی جام باشگاه های دنیا 6 تیم خارجی و سه تیم خارجی حضور دارند و این دوره از مسابقات از حساسیت بالایی برخوردار است.

سرپرست فدارسیون کشتی بیان نمود: این دوره از مسابقات فرصت مناسبی برای شناسایی کشتی گیران مستعد کشور است که در رقابت های تیم ملی برای کشورمان افتخار آفرینی نموده اند.

وی با اشاره به برنامه های فدراسیون کشتی در آینده گفت: در حال حاضر رقابت های انتخابی تیم ملی در تهران را در پیش رو داریم و رقابت های آسیایی نیز برگزار می گردد.

بنی تمیم توضیح داد: رویداد کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا از سطح خوبی برخوردار است و این رویداد با میزبانی شایسته اردبیلی ها در حال برگزاری است.

سالن رضازاده اردبیل میزبانی برگزاری رویدادهای بین المللی از جمله والیبال را دارد و امروز نیز شاهد تماشاگران اردبیلی بود که برای تشویق تیمهای ایرانی به استادیوم آمده بودند.

رقابت کشتی های جام باشگاه های حهان امروز عصر نیز دنبال می گردد و مراسم افتتاحیه این مسابقات نیز در سالن رضازاده اردبیل برگزار می گردد و فردا نیز به کارخود سرانجام می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 126

به "سرپرست فداراسیون کشتی: میزبانی اردبیل در رقابت های کشتی جام باشگاه های دنیا شایسته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست فداراسیون کشتی: میزبانی اردبیل در رقابت های کشتی جام باشگاه های دنیا شایسته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید