سندرز: کمبود تجهیزات بهداشتی کادر درمان تکان دهنده است

به گزارش مالکوم، سناتور ارشد آمریکایی کمبود تجهیزات حفاظتی برای کادر درمانی کشورش در بحبوحه کوشش برای درمان بیماران مبتلا به کرونا را واقعیتی تکان دهنده خواند.

سندرز: کمبود تجهیزات بهداشتی کادر درمان تکان دهنده است

به گزارش خبرنگاران، برنی سندرز نماینده ایالت ورمونت در سنای آمریکا و یکی از نامزدهای باقی مانده در انتخابات درون حزبی دموکرات ها برای معرفی نامزد نهایی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر (آبان) در پیامی توئیتری از کمبود تجهیزات حفاظتی برای کادر درمانی آمریکا که برای درمان هزاران بیمار مبتلا به کرونا در این کشور کوشش می نمایند، به شدت انتقاد کرد.

سناتور برنی سندرز در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: تکان دهنده است که کارکنان خط مقدم از جمله پرستارانی که در حال درمان مبتلایان به کووید-19 هستند، هنوز در بحبوحه این بحران تجهیزات حفاظتی کافی در اختیار ندارند.

وی اضافه نمود: ترامپ باید فوراً و با قدرت تمام از قانون فراوری دفاعی برای برطرف این مشکل استفاده کند.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی منتشر شده از سوی نهادهای دولتی آمریکا، تا ظهر امروز آدینه به وقت واشنگتن حدود 260 هزار فرد مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در آمریکا شناسایی شده ند که از این تعداد، بیش از 6600 نفر جان باخته اند.

تعلل در اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با شیوع روزافزون کرونا در آمریکا و همچنین کمبودهای شدید مراکز درمانی این کشور برای درمان بیماران مبتلا به کرونا، نقدها شدیدی را علیه دولت ترامپ به دنبال داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 854

به "سندرز: کمبود تجهیزات بهداشتی کادر درمان تکان دهنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سندرز: کمبود تجهیزات بهداشتی کادر درمان تکان دهنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید