فرهادی زاد: استعدادیابی در محلات صرفه جویی در وقت و هزینه فدراسیون هاست

به گزارش مالکوم، نایب رییس کمیته ملی المپیک گفت: برگزاری مسابقات به وسیله شهرداری علاوه بر یاری به فدراسیون های ورزشی، می تواند به عنوان الگویی پیروز در سایر شهرهای کشورمان نیز به مرحله اجرا درآید.

فرهادی زاد: استعدادیابی در محلات صرفه جویی در وقت و هزینه فدراسیون هاست

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهین فرهادی زاد در حاشیه برگزاری اختتامیه مسابقات بسکتبال بانوان؛ جام قهرمان شهر، گفت: شهرداری با برگزاری این رقابت ها -که ابتدا در محلات تهران شکل گرفت و سپس منطقه ها را دربرگرفت و اکنون در مرحله خاتمهی آن هستیم- فرصت هایی را در اختیار جوانان قرارداده که اقدامی بسیار مدبرانه، زیبا و قابل تقدیر است.

نایب رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: با این اقدام، جوانان محلات این فرصت را پیدا نموده اند که خودشان را محک بزنند. نکته قابل تأمل این که استعداد های ناب نهفته در دل محلات، در جریان برگزاری این ر قابت ها می توانند خودشان را نشان دهند و به وسیله استعدادیاب هایی که در مسابقات حضور دارند به مراحل بالاتر راه پیدا نمایند.

وی توضیح داد: من امروز شاهد حضور نایب رییس فدراسیون بسکتبال در رقابت های خاتمهی بودم. بدون تردید حضور ایشان و همکارانشان در تمام فدراسیون های ورزشی، با نگاه دقیق و فنی که به مسابقه و فضای استعدادیابی دارند، راهی موثر برای شناسایی افراد مستعد است.

فرهادی زاد این موضوع را از ابعاد مختلف مورد مداقّه قرار داد و اضافه نمود: این موضوع دو وجه دارد؛ نخست راهیابی استعداد ها به فدراسیون های ورزشی و تیم های مختلف است که نوعی پشتوانه سازی برای ورزش قهرمانی کشور محسوب می گردد و از سوی دیگر، صرفه جویی در وقت و هزینه فدراسیون هاست که می توانند از این فرصت به خوبی استفاده نمایند.

نایب رییس کمیته ملی المپیک برگزاری این مسابقات را اقدامی قابل تسرّی به تمام شهر های کشورمان برشمرد و در عین حال تأکید کرد: یادمان باشد که ورزش پدیده ای فرهنگی و اجتماعی است که علاوه بر ایجاد سلامت، به نشاط اجتماعی و وفاق و همدلی بین اقشار مختلف می انجامد.

فرهادی زاد ابراز امیدواری کرد مدیران ارشد شهری و ورزشی با حمایت از برگزاری این برنامه ها، زمینه استمرار و تقویت آن ها در آینده را نیز فراهم نمایند تا شهروندان و جامعه ورزش از تبعات نیکوی آن بهره مند شوند.

خاتمه پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اسفند 1401 بروزرسانی: 14 اسفند 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2136

به "فرهادی زاد: استعدادیابی در محلات صرفه جویی در وقت و هزینه فدراسیون هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهادی زاد: استعدادیابی در محلات صرفه جویی در وقت و هزینه فدراسیون هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید