لاوروف: اروپا سندی برای اتهامش به روسیه درباره کرونا ارائه نکرده است

به گزارش مالکوم، وزیر امور خارجه روسیه روز سه شنبه گفت که کشورهای اروپایی تا کنون هیچگونه سندی درباره اتهاماتی که علیه روسیه درباره شیوع ویروس کرونا مطرح می نمایند ارائه نکرده اند.

لاوروف: اروپا سندی برای اتهامش به روسیه درباره کرونا ارائه نکرده است

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز سه شنبه گفت که اتحادیه اروپا تا کنون حتی یک سند درباره ادعای خود درباره اقدام روسیه در دادن اطلاعات غلط درباره ویروس کرونا ارائه ننموده است.

به گزارش خبرگزاریاسپوتنیک، لاوروف که در کنفرانس خبری پس از نشست غیررسمی وزیران خارجه گروه بریکس صحبت می کرد، گفت: درباره ادعاها در مورد اطلاعات غلط درباره ویروس کرونا که گفته شده کشورهای ما اقدام به انتشار آن نموده اند تا کنون هیچگونه سندی درباره این اظهارات ارائه نشده است.

وزیر خارجه روسیه اضافه نمود که روسیه حتی از اتحادیه اروپا نخواسته تا به ارائه سندی در این باره اقدام کند چون اینگونه اتهامات علیه روسیه توسط کشورهای اروپایی در گذشته نیز وجود داشته است.

چند روز پیش خبرگزاری رویترز گزارش داد که سندی از اتحادیه اروپا را دیده که بر اساس آن ادعا شده رسانه های روسیه اقدام به تغذیه کارزار اطلاعات غلط علیه غرب می نمایند تا به گسترش وحشت در میان این کشورها به دلیل همه گیری ویروس کرونا نموده و مردم کشورهای اروپایی را نسبت به اقدامات دولت هایشان برای مبارزه با ویروس کرونا بی اعتماد نمایند.

ماه پیش نیز دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت این ادعا که مسکو در حال تغذیه کارراز اطلاعات غلط درباره همه گیری ویروس کرونا بوده، بی پایه و اساس است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 913

به "لاوروف: اروپا سندی برای اتهامش به روسیه درباره کرونا ارائه نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاوروف: اروپا سندی برای اتهامش به روسیه درباره کرونا ارائه نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید