مرادی: شرایط ارتقای داوران والیبال باید استانداردسازی گردد

به گزارش مالکوم، به گزارش خبرنگاران به نقل از فدراسیون والیبال، وحید مرادی در نشست مشورتی کارگروه کمیته داوران گفت: حاکم شدن عقل و فکر جمعی، یکی از سیاست های پیش روی فدراسیون است و باید تصمیمات بر اساس همفکری باشد تا کارها در ساختار جدید تعریف شده برای فدراسیون، روان تر گردد .

مرادی: شرایط ارتقای داوران والیبال باید استانداردسازی گردد

وی درباره چارت سازمانی کمیته داوران فدراسیون والیبال گفت: ترکیب کمیته داوری حداقل پنج نفر خواهد بود که شامل رئیس، نایب رئیس، دبیر و دو عضو است که حتماً دو نفر آنان، از بین بانوان خواهند بود .

مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه در ورزش ایران به شرایط احراز مسئولیت ها کمتر توجه شده است، گفت: فدراسیون والیبال برای ترکیب کمیته های مختلف و به ویژه داوران، به این موضوع توجه دارد .

وی توضیح داد: نکته مهم دیگر، شرایط ارتقای داوری است که باید استانداردسازی گردد. در ورزش حرفه ای، این موضوع بسیار اهمیت دارد .

مرادی به روانشناسی رفتار نیز به عنوان یکی از نکات مهم در انتخاب داوران مسابقات اشاره نمود و گفت: برای دوره های ارتقای داوران نیز همانند دیگر دوره ها، باید طرح درس تدوین گردد .

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال نیز در این نشست گفت: برای رعایت پروتکل های بهداشتی، تعدادی از داوران به این نشست مشورتی دعوت شدند و این موضوع، مسئولیت این افراد را بیش تر نموده است .

در ادامه میلاد تقوی از شرکت نمایندگان درخواست کرد که حتماً موارد مربوط به جامعه داوران را مطرح نمایند تا یاری به رشد و توسعه داوری ایران گردد .

مشاور امور بانوان رئیس فدراسیون والیبال نیز در این نشست گفت: قطعاً دغدغه همه دوستان، یاری به رشد و توسعه کمیته داوران است و اگر بخواهیم جهشی برای جهانی شدن داشته باشیم، احتیاج به یاری و همفکری در این زمینه داریم .

مهناز شاددل تاکید نمود: طبیعی است که برای هر مسئولیتی، یک فرد انتخاب می گردد اما انتظار داریم دیگر اعضای خانواده والیبال، وی را برای رسیدن به اهداف سازمانی، یاری نمایند .

نشست مشورتی کارگروه کمیته داوری فدراسیون والیبال امروز (سه شنبه) به ریاست محمدرضا داورزنی و با حضور وحید مرادی مشاور عالی، میلاد تقوی سرپرست دبیری، مهناز شاددل مشاور امور بانوان، فرهاد شاهمیری، ابراهیم فیروزی، مسعود یزدان پناه، علیرضا قریب، محسن ترابی، نرگس افشین، هدیه صابری و ماندانا مطیعی برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 950

به "مرادی: شرایط ارتقای داوران والیبال باید استانداردسازی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادی: شرایط ارتقای داوران والیبال باید استانداردسازی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید