مسکو پیشنهادهای آمریکا برای نشست پوتین وبایدن را آنالیز می نماید

به گزارش مالکوم، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، معاون وزیر خارجه روسیه طی سخنانی اظهار داشت که مسکو به دقت پیشنهادات ارائه شده از سوی واشنگتن در مورد چگونگی برگزاری نشست مشترک میان رؤسای جمهور روسیه و آمریکا را آنالیز خواهد نمود.

مسکو پیشنهادهای آمریکا برای نشست پوتین وبایدن را آنالیز می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر اساس این گزارش، سرگئی ریابکوف که این سخنان را در مصاحبه با خبرنگاران مطرح می کرد گفت که مسکو همیشه از مصاحبه استقبال نموده و معتقد است که چنین ملاقاتی هم به لحاظ سیاسی و هم از حیث دیپلماتیک بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

این سخنان ریابکوف پس از انتشار بیانیه رسمی وزارت خارجه روسیه مطرح شده است که بر اساس آن، وزرای خارجه روسیه و آمریکا در مورد چگونگی برگزاری نشست مشترک پوتین و بایدن، رؤسای جمهور روسیه و آمریکا با یکدیگر مصاحبه نموده اند.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا نیز هفته گذشته اعلام نمود که برگزاری نشست مشترک وی و پوتین برای ماه ژوئن تدارک دیده شده است.

به همین دلیل، کاخ سفید نیز به تازگی از دعوت رئیس جمهور آمریکا از پوتین برای برگزاری نشست دوجانبه در یکی از کشورهای اروپایی خبر داده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1565

به "مسکو پیشنهادهای آمریکا برای نشست پوتین وبایدن را آنالیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو پیشنهادهای آمریکا برای نشست پوتین وبایدن را آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید