تور فرانسه: معرفی ظرفیت های گردشگری ایران در نمایشگاه تاپ ریزا 2018 فرانسه

به گزارش مالکوم، ظرفیت های گردشگری ایران در نمایشگاه تاپ ریزا معرفی می گردد.

تور فرانسه: معرفی ظرفیت های گردشگری ایران در نمایشگاه تاپ ریزا 2018 فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

در نمایشگاه بین المللی گردشگری تاپ ریزا غرفه ایران به همت کانون جهان گردی و اتومبیل رانی برگزار خواهد شد.

از جمله اهداف ایران از حضور در این نمایشگاه عبارتند از: شناخت صنعت گردشگری فرانسه، نشست با متخصصان گردشگری این کشور، برقراری ارتباطات نو با رهبران صنعت گردشگری، ارتباط با خبرگزاری های فرانسه، برندسازی، معرفی تورها و تولیدات گردشگری هر کشور، کسب آخرین اطلاعات و اخبار بازار گردشگری فرانسه و جهان، آشنایی با دستاوردها و نوآوری های ارائه شده در صنعت گردشگری و به دست آوردن فرصت های نو تجاری و سرمایه گذاری و توسعه روابط تجاری.

نشستی با حضور عبادرضا اسلامی مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهان گردی و اتومبیل رانی و نمایندگان شرکت های حاضر در نمایشگاه بین المللی گردشگری تاپ ریزا فرانسه برگزار گردید و در آن برنامه های حضور موثر ایران در نمایشگاه تاپ ریزا 2018 (top resa) تشریح و مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

اسلامی در این نشست با بیان اینکه این دوره از نمایشگاه تاپ ریزا از 3 مهر 97 برگزار خواهد شد و تا 4 روز ادامه خواهد داشت، گفت:

غرفه ایران سال جاری با رشدی نسبت به سال گذشته در زمینی به مساحت 155 متر مربع و به صورت چهار طرف باز در بخش خاورمیانه سالن شماره 7.2 محل برگزاری نمایشگاه های Porte de Versailles شهر پاریس دایر خواهد شد.

او اضافه کرد:

سال جاری 14 شرکت ایرانی فعال در حوزه گردشگری کشور شامل شرکت های آیتوتورز، ارگ نو، جمعه تراول، ایران سفر، تیسفون سفر ایرانیان، ایرانیان سبط تور، پردیسان گشت، پارس سفر، شیده شیراز، گردش نمای پارسی GNP TOUR، نیکنام، آژانس مسافرتی 2001، داناتورز و مارکوپولو، در غرفه ایران حضور خواهند داشت.

توراپراتورها، مقام های گردشگری و متخصصان تورهای ورودی، هتل ها و اقامتگاه ها، شرکت های حمل ونقل، آژانس های خدمات مسافرتی خارجی و ملی، مدیران و مقامات گردشگری، شرکت های فعال در حوزه توریسم محلی، برگزارکنندگان کنگره ها و همایش های مشوق گردشگری و مطبوعات و رسانه های فعال در زمینه صنعت گردشگری و مسافرت در این نمایشگاه خدمات خود را به علاقه مندان معرفی خواهند کرد.

دیدگاه ها و پیشنهادهای نمایندگان شرکت های حاضر در نمایشگاه تاپ ریزا 2018 در خصوص برنامه ها، اهداف و سیاست های معین شده مطرح شد.

در سرانجام این جلسه برنامه جانبی نمایشگاه برگزاری سه ورک شاپ در روزهای اول، دوم و سوم نمایشگاه در سالن توکیو از برنامه های جانبی نمایشگاه سال جاری خواهد بود.

منبع: کجارو / میراث آریا
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1939

به "تور فرانسه: معرفی ظرفیت های گردشگری ایران در نمایشگاه تاپ ریزا 2018 فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: معرفی ظرفیت های گردشگری ایران در نمایشگاه تاپ ریزا 2018 فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید