هدیه لاکچری و گران قیمت جورجینا به رونالدو در کریسمس

به گزارش مالکوم، جورجینا رودریگز نامزد اسپانیایی - آرژانتینی رونالدو یک کادوی کریسمسی شگفت انگیز برای کریستیانو رونالدو آماده نموده بود.

هدیه لاکچری و گران قیمت جورجینا به رونالدو در کریسمس

به گزارش خبرنگاران، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغال از هدیه ویژه جورجینا رودریگز برایش در سال میلادی نو و تعطیلات کریسمس رونمایی کرد.

جورجینا رودریگز، قبل از شروع سال نو میلادی، کریستیانو رونالدو او را با هدیه ای ویژه سورپرایز کرد و یک رولزرویس نقره ای رنگ به او هدیه داد.

جورجینا برای شگفت زده کردن رونالدو، این خودروی نقره ای را با یک ربان قرمز نگ تزیین نموده بود.

این فوق ستاره پرتغالی تصویر این رولزرویس را در اینستاگرامش با بیش از 520 میلیون دنبال کننده به اشتراک گذاشت و نوشت سپاسگزارم، عشق من.

کریسمس سال جاری رنگ و بوی دیگری برای رونالدو و همسرش جورجینیا دارد، آن ها چند ماه پیش یکی از بچه ها دوقلوی شان را از دست دادند و همین موضوع باعث شد تا برای مدتی از انظار عمومی دور باشند. اما جورجینیا با انتشار چند استوری از هدیه های لاکچری کریستیانو برایش در تعطیلات کریسمس رونمایی کرد.

حجم هدیه های برای نامز رونالدو چنان زیاد بود که تقریبا یک اتاق را پر کرد. هدیه هایی از برند های لوکس و برتر دنیا مانند لویی ویتون، والنتینو و لووه که شامل عطر و ادکلن، لباس، کیف و کفش بود.

منبع: فرارو
انتشار: 9 دی 1401 بروزرسانی: 9 دی 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2103

به "هدیه لاکچری و گران قیمت جورجینا به رونالدو در کریسمس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه لاکچری و گران قیمت جورجینا به رونالدو در کریسمس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید