ورودی های استان کرمان بسته شد

به گزارش مالکوم، فرمانده انتظامی استان کرمان از بسته شدن ورودی های این استان در پی اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در کرمان اطلاع داد.

ورودی های استان کرمان بسته شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان شنبه 9 فروردین در ارتباطی با فرماندهان انتظامی سراسر استان به صورت ویدئو کنفرانس، اعلام کرد: با برنامه ریزی های اجرا شده در راستای حفظ سلامت عمومی و مقابله با بیماری کرونا این طرح از 8 فروردین لغایت 15 فروردین ماه جاری در سراسر استان اجرا خواهد شد.

وی گفت: با در نظر دریافت تمهیداتی برای شناسایی افراد بومی هر شهر، مسافران و افراد غیربومی، اجازه عبور از کنار گذر شهرها را دارند.

این مقام ارشد انتظامی بر مدیریت سفر از سوی مسافران و بازگشت هر چه سریع تر آنان به شهرهای خود تاکید نمود و گفت: از این عزیزان می خواهیم برای کاهش زنجیره انتقال ویرورس منحوس کرونا در کوتاه ترین زمان ممکن به محل سکونت خود بازگردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان به محدودیت سفرهای برون شهری اشاره و اعلام کرد: در این طرح تمامی سفرهای برون شهری لغو خواهد شد البته خودروهای نقلیه باری حامل موادغذایی و سوختی، امدادی، انتظامی، درمانی، اورژانس و آتش نشانی از این موضوع مستثنی خواهند بود.

ناظری بر فعالیت واحدهای صنفی نظیر نانوایی های، سوپر مارکت ها، فروشگاه های مواد غذایی و خوراکی و غیره که مایحتاج ضروری و احتیاج اولیه مردم را عرضه می نمایند، تاکید و توضیح داد: این صنوف در صورت رعایت مسائل بهداشتی هرگز تعطیل نمی شوند و به شهروندان خدمات ارائه می دهند.

او ادامه داد: اخیرا شایعاتی مبنی بر تعطیلی پمپ بنزین ها در حال انتشار است که این موضوع صحت ندارد و با افرادی که هدفمند یا غیر هدفمند با شایعه پراکنی در فضای حقیقی و مجازی سعی در تشویش اذهان عمومی دارند مانند همواره برخورد قاطعانه ای با آنان خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطر نشان کرد: خوشبختانه مردم مطلع استان کرمان تا به امروز همکاری خوبی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا داشته و انتظار می رود در اجرای مرحله جدید طرح مقابله با این بیماری بازهم برای حفظ سلامتی جامعه با خدمتگزاران صادق خود همکاری نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 839

به "ورودی های استان کرمان بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورودی های استان کرمان بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید