پیشنهاد آذری برای برگزاری مجمع فوق العاده درباره میزبانی های آسیایی

به گزارش مالکوم، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در جریان عدم میزبانی ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی پیشنهاد برگزاری مجمع فوق العاده به صورت آنلاین داد.

پیشنهاد آذری برای برگزاری مجمع فوق العاده درباره میزبانی های آسیایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بعد از اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم بر برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در غرب آسیا به میزبانی کشور های عربستان، امارات و هند گرفت و میزبانی بازی های به جامانده مرحله مقدماتی جام دنیای در گروه C به بحرین سپرده شد سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که تیمش یکی از نمایندگان ایران در آسیا به حساب می آید برای مقابله با تصمیمات AFC پیشنهادی به توضیح زیر در صفحه شخصی اش منتشر کرد:

از قدرت مجمع برای تأثیرگذاری در تصمیمات جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا استفاده کنیم.

برادر عزیزم جناب آقای دکتر عزیزی خادم ریاست محترم فدراسیون فوتبال،

احتراماً جهت دفاع از حق و حقوق فوتبال کشور در رده ملی و باشگاهی پیشنهاد می کنم به عنوان عضو مجمع و کسانی که در کنار شما با قدرت خواهند ایستاد با تشکیل جلسه مجمع فوق العاده با رویکرد تصمیمات اخیر علیه فوتبال ایران صورت جلسه ای متقن و با استدلال علمی تهیه و سریعاً به فیفا ابلاغ شود. بدیهی است می توان با توجه به ضیق وقت این مجمع را به صورت آنلاین برگزار کرد.

این پیشنهاد از این رو قابل آنالیز است که با مدیریت جنابعالی و اعضا محترم هیئت رئیسه و توانمندی رسمی مجمع از بروز ذهنیت آینده مبنی بر دخالت نقش دیگر دستگاه های خارج از حوزه فوتبال و دخالت در امور مربوط به آن نیز جلوگیری به عمل می آورد.

عضو مجمع

سعید آذری.

این در حالی است که AFC نام استادیوم شهدای فولاد خوزستان را برای میزبانی از ملاقات این تیم مقابل العین در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا از روی سایت رسمی اش حذف نموده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1478

به "پیشنهاد آذری برای برگزاری مجمع فوق العاده درباره میزبانی های آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد آذری برای برگزاری مجمع فوق العاده درباره میزبانی های آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید