چه تغییرات مالی در ماه های آینده رخ می دهد؟

به گزارش مالکوم، به گزارش خبرنگاران، با توجه به سخنرانی شب گذشته حجت الله عبدالملکی در مسجد جامع ابوذر که بر ترمیم شرایط نامساعد کنونی تاکید نمود این پرسش بوجود می آید که چه کسی جز خود متولیان مسئول این بهسازی است؟!

چه تغییرات مالی در ماه های آینده رخ می دهد؟

آن طور که ایسنا گزارش داده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته است: رئیس جمهور به ما دستور داده اند که وقت خود را صرف خدمت به مردم کنیم و در پی این که در گذشته چه اتفاقاتی افتاده، نباشیم.

عبدالملکی، خطاب به مردم حاضر در این مراسم گفت: دولت واقعا در شرایط سختی کار خود را آغاز کرد.

وی اضافه نمود : رئیس جمهور مرتبا، نشست های مالی را با وزرای مربوطه برگزار و گزارش های بیکاری، گرانی و معیشت مردم را از مسئولان دریافت و برای آن چاره اندیشی می نمایند.

وی توضیح داد: یقینا نتیجه این کوشش ها به زودی، خود را نشان خواهد داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تغییرات مدیریتی در دولت اشاره نمود و گفت: قطعا در انتخاب افراد دقت مضاعفی صورت می گیرد.

وی توضیح داد: مدیران کارآمد، فساد ستیز، انقلابی، پاک دست و مردمی با این پنج شرط به کار گرفته خواهند شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یادآور شد: همزمان رصد مسائل و مسائل در سطوح مختلف انجام می گردد، رئیس جمهور تا به امروز نزدیک به 13 سفر استانی داشته و در هر سفر تعدادی از وزرا، ایشان را همراهی می نمایند.

عبدالملکی، هدف از این سفرها را آنالیز مسائل مردم از نزدیک بیان کرد و گفت: یقینا این سفرها به آشنایی با مسائل مردم و حل و برطرف آنها منجر می گردد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیح داد: بنا داریم هر ماه به اتفاق معاونین و مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یک مسجد را در تهران یا شهرستان ها برای حل مسائل مردم انتخاب نموده و در آن حضور داشته باشیم و مسائل را از نزدیک آنالیز و برطرف کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،معاونین، مدیران این وزارتخانه و روسای سازمان های تابعه، در دیداری صمیمانه با اهالی منطقه 17 تهران(فلاح) در مسجد جامع ابوذر تهران، حضور یافت و تا پاسی از شب مسائل و درخواست های مردمی را آنالیز کرد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1890

به "چه تغییرات مالی در ماه های آینده رخ می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه تغییرات مالی در ماه های آینده رخ می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید