چگونه تمامی قهرمانان اورواچ 2 را باز کنیم؟

به گزارش مالکوم، بازی اورواچ 2 (Overwatch 2) از لحاظ تجاری و سیستم قهرمانان با عنوان اول تفاوت بسیار زیادی دارد. در بازی اورواچ 1 شما همیشه به تمامی قهرمانان دسترسی داشتید این در صورتی است که در اورواچ 2 باید کوشش کنید آن ها را بدست بیاورید. به طور کلی برای بدست آوردن قهرمانان این بازی باید کوشش کنید. حال برای بعضی کم و برای بعضی بیشتر. پس اورواچ 2 به طور کامل با چیزی که ما از این مجموعه می شناسیم تفاوت زیادی دارد.

چگونه تمامی قهرمانان اورواچ 2 را باز کنیم؟

یکی از نکات مهم اورواچ 2 قهرمانان تازه این بازی است. به همین علت بیشتر بازیکنان در کوشش هستند تا آن ها را بدست بیاورند. در این متن ما کوشش کردیم تا یک هدایت کلی برای باز کردن بیشتر قهرمانان این بازی را ارائه دهیم.

چگونه سوجورن و جانکر کوئین را باز کنیم؟

اولین کاراکترهایی که در اورواچ 2 معرفی شدند سوجورن (Sojourn) و جانکر کوئین (Junker Queen) بودند. هر دو دارای ویژگی های بسیار خاص و مجذوب کننده بوده که باعث می گردد بازیکنان در پی بدست آوردن آن ها باشند. سوجورن یک نیروی آسیب (DPS) است. جانکر کوئین هم یک تانک (Tank) است. در اورواچ 2 به علت 5 نفره بودن تیم ها نقش تانک بسیار مهم بوده و به همین علت توانایی بازیکنان در کنترل کاراکترهای تانک به شدت در کار تیمی اهمیت دارد.

برای بدست آوردن این دو کاراکتر افرادی که اورواچ 1 را داشتند باید تا قبل از فصل 3 وارد بازی بشوند. افرادی که تازه کار بوده و اصلاً تجربه ای در اورواچ ندارند، باید قبل از انتهای فصل یک وارد بازی بشوند. زمانی که فصل 1 به اتمام برسد باز کردن این دو کاراکتر به میزان زیادی سخت خواهد شد. در اصل شما با داشتن اورواچ 1 یک ماه فرصت بیشتری دارید تا این دو کاراکتر را تجربه کنید.

اگر در این بازه زمانی وارد اورواچ 2 نشوید، این کاراکترها را باید در داخل بازی بدست بیاورید. شما می توانید این دو کاراکتر را با استفاده از ارز داخل بازی یا به صورت جداگانه با پول واقعی بخرید. همینطور اینکه تعدادی چالش برای این شخصیت ها وجود داشته تا شما با کامل کردن آن ها بتوانید این قهرمانان را باز کنید.

چگونه کریکو را در اورواچ 2 باز کنیم؟

کریکو (Kiriko) یکی از کاراکترهای ساپورت است. این شخصیت می تواند از دیوار بالا رفته و از طرفی یک روح روباه را احضار کند. این کاراکتر پشت بتل پس اورواچ قفل شده و به همین علت باز کردن آن از موارد قبلی سختتر است. برای مشترکین اورواچ 1 این بازی جزئی از بسته Founders Pack است. به همین علت اگر قبل از انتهای فصل 2 وارد این بازی بشوند، می توانند آن را بدست بیاورند.

برای افراد دیگر این کاراکتر نزدیک به 1000 سکه اورواچ یا 10 دلار واقعی هزینه خواهد داشت. اگر شما نمی خواهید برای این بازی هزینه کنید باید چالش های مختلف را به اتمام رسانده و سعی کنید ارز داخل بازی را بیشتر بدست بیاورید. بدست آوردن این کرکتر تا حد زیادی سخت است. برای همین بهتر است به صورت تیمی بازی کنید تا اعتبار بیشتری بدست بیاورید.

در فصل 2 نیز این کاراکتر در فروشگاه اورواچ 2 حضور خواهد داشت. همینطور اینکه چندین چالش خاص برای آن وجود داشته تا بدون پرداخت هزینه بتوانید کریکو را بدست بیاورید.

باز کردن قهرمانان قدیمی اورواچ 2

اگر شما از کاربران کاملاً تازه اورواچ هستید، احتیاج خواهید داشت تا کاراکترهای اصلی این بازی را باز کنید. به همین علت در ابتدا شاید اورواچ برایتان مجذوب کننده به نظر نرسد. بدست آوردن قهرمانان قدیمی اورواچ کار چندان سختی نیست. مشکل اینجاست که روند بسیار طولانی ای است. به همین علت شاید بسیاری از افراد از آن ناامید بشوند.

برای بدست آوردن کاراکترهای اولیه اورواچ شما باید نزدیک به 100 بازی را به اتمام برسانید. این بازی ها نباید به صورت رتبه بندی (Ranked) باشند. در اصل روند حال حاضر اورواچ به این شکل است که اگر می خواهید برای آن خرج نکنید، باید به میزان زیادی اورواچ 2 را بازی کنید.

منبع: PCGamer.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2068

به "چگونه تمامی قهرمانان اورواچ 2 را باز کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه تمامی قهرمانان اورواچ 2 را باز کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید