کاظمی: فصل خوبی را با شیمیدر پشت سر گذاشتم

به گزارش مالکوم، بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال شیمیدر گفت: ما به فینال نرفتیم که خیلی ناراحت کننده بود ولی خیلی دوست داشتیم بازی آخر را با پیروزی تمام کنیم.

کاظمی: فصل خوبی را با شیمیدر پشت سر گذاشتم

به گزارش خبرنگاران، ارسلان کاظمی، بازیکن ملی پوش تیم شیمیدر در مورد کسب عنوان سومی تیمش در لیگ برتر بسکتبال گفت: خیلی دوست داشتیم بهتر از این ها نتیجه بگیریم و به فینال برویم ولی نشد. اگر من همچنان در تیم شیمیدر باقی ماندم در سال های آینده تلاش خواهیم کرد تا این اتفاق بیفتد.

بازیکن تیم شیمیدر ادامه داد: بازی رده بندی در سطح بالایی برگزار گشت و نفت، تیم بسیار خوبی است که چند بازیکن ملی پوش دارد. خوشحالم که این بازی را با پیروزی پشت سرگذاشتیم.

کاظمی گفت: فصل خوبی را با شیمیدر پشت سرگذاشتم. سرمربی به من آزادی عمل داده بود و خوشحالم که همه توانم را برای شیمیدر به خرج دادم.

او در مورد آمار خارق العاده خود و ثبت 33 امتیاز و 22 ریباند در بازی رده بندی مقابل نفت گفت: ما به فینال نرفتیم که خیلی ناراحت کننده بود ولی خیلی دوست داشتیم بازی آخر را با پیروزی تمام کنیم. سرانجام لیگ با پیروزی، روی روحیه ما خیلی تاثیر دارد. تا زمانی که به رختکن رفتیم، نمی دانستیم چه کار کرده ام و چه آماری داشتم. برد تیم برای من مهم بود. خوشبختانه روز، روز من بود و پاس های خوبی از هم تیمی هایم گرفتم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1519

به "کاظمی: فصل خوبی را با شیمیدر پشت سر گذاشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاظمی: فصل خوبی را با شیمیدر پشت سر گذاشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید