کلینت ایستوود فیلم گریه کن ماچو را خواهد ساخت

به گزارش مالکوم، کلینت ایستوود کارگردان 90 ساله برنده جایزه اسکار میخواهد فیلم گریه کن ماچو را برای کمپانی برادران وارنر کارگردانی کند.

کلینت ایستوود فیلم گریه کن ماچو را خواهد ساخت

کلینت ایستوود قرار است کارگردان، تهیه کننده و بازیگر فیلم گریه کن ماچو باشد که توسط مالپاسو پروداکشنز (شرکت ساخت فیلم ایستوود) برای کمپانی برادران وارنر ساخته خواهد شد. وظیفه نوشتن فیلم نامه گریه کن ماچو هم به نیک شینک سپرده شده است که پیش از این فیلم نامه فیلم گرن تورینو را برای ایستوود نوشته است. داستان اثر جدید ایستوود اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته ریچارد نش خواهد بود.

داستان کتاب گریه کن ماچو درباره تعلیم دهنده اسب کم بضاعتی است که میخواهد با ربودن یک پسربچه مکزیکی از مادرش و تحویل دادن او به پدرش، 50 هزار دلار پاداش بگیرد. پیش از این در سال 2011 و در جریان جشنواره کن اعلام شده بود برد فرمن میخواهد فیلمی با بازی آرنولد شوارتزنگر بر اساس کتاب گریه کن ماچو بسازد، اما هیچ گاه این فیلم ساخته نشد. همچنین در دهه 1980 هم خود کلینت ایستوود یک بار برای ساخت این فیلم علاقه نشان داده بود، اما به خاطر بازی در فیلم استخر مرگ محصول 1988 این پروژه را کنار گذاشت.

  • به خاطر یک مشت دلار به سریالی امروزی تبدیل خواهد شد

ایستوود به ساخت سریع فیلم مشهور است و اغلب فیلم هایش را با یک یا دو برداشت از هر صحنه می سازد. آخرین حضور و تجربه سینمایی ایستوود به سال 2019 و فیلم ریچارد جول بازمی شود که بر اساس مقاله کابوس آمریکایی: تصنیف ریچارد جول نوشته ماری برنر داستان زندگی ریچارد جول نگهبان امنیتی بی گناه را به تصویر کشید. در جریان بمب گذاری در المپیک 1996 آتلانتا جان انسان های زیادی را نجات داد اما چند از روز پس از این اتفاق متهم به انجام این بمب گذاری شد.

کلینت ایستوود تا به امروز 4 جایزه اسکار دریافت نموده است و فیلم های او در زمینه های مختلف توانسته اند 41 بار نامزد دریافت جوایز آموزشگاه شوند. 2 اسکار او برای کارگردانی و تهیه کنندگی فیلم عزیز میلیون دلاری بوده و 2 اسکار دیگر او برای کارگردانی و تهیه کنندگی فیلم نابخشوده بوده است.

منبع: Variety

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1158

به "کلینت ایستوود فیلم گریه کن ماچو را خواهد ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلینت ایستوود فیلم گریه کن ماچو را خواهد ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید