کونته: میان تیم ملی ایتالیا و یوونتوس اختلافی وجود ندارد

به گزارش مالکوم، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی ایتالیا گفت از مسئولان تیم پیشین خود به خاطر احضار مدافع ملی پوش شان از کمپ تمرینی آتزوری ناراحت نیست.

کونته: میان تیم ملی ایتالیا و یوونتوس اختلافی وجود ندارد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در آستانه دیدار تیم های ملی ایتالیا و نروژ در دور نخست از بازی های مرحله انتخابی یورو 2016 فرانسه، آنتونیو کونته سرمربی آتزوری تأکید کرد به خاطر خروج جورجو کیه لینی از کمپ تیم ملی، از مسئولان باشگاه یوونتوس عصبانی نیست.

کونته با اشاره به وضعیت کیه لینی که با وجود مصدومیت، خروج زودتر از موعدش از کمپ تیم ملی ایتالیا سوژه ای برای جنجال آفرینی رسانه های این کشور شده است، گفت که این اتفاق باعث ایجاد کدورت میان مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا و همچنین او و رؤسای باشگاه یوونتوس نشده است.

وی گفت: اتفاقی که برای کیه لینی رخ داد منجر به به وجود آمدن این اپیزود شده است و ما باید از این تجربه برای مدیریت بهتر حوادث مشابهی که در آینده رخ خواهد داد، استفاده کنیم. چیزی که می گویم هم شامل حال خودمان می گردد و هم شامل حال یوونتوسی ها.

سرمربی لاجوردی پوشان اضافه نمود: به هر حال من اینجا هستم تا شرایط را مدیریت و از ایجاد تفرقه در تیم جلوگیری کنم. این ماجرا فقط ناشی از سوءبرداشت بوده است اما همین جا به خاتمه می رسد، چون جورجو مصدوم است و نمی تواند بازی کند. این اتفاق هیچ پیامدی برای یوونتوس نخواهد داشت و به نظر من میان طرفین برای دستیابی به اهدافی مهم هنوز هم روحیه همکاری وجود دارد.

کونته درباره بازی تیمش برابر نروژ هم مطرح نمود: این اولین بازی ما در مرحله انتخابی یورو 2016 است و می خواهیم در آن خوب نتیجه بگیریم. من همچنین انتظار یک عملکرد خوب را از بازیکنانم دارم و امیدوارم تیمی را در میدان ببینم که برای بردن بازی پرانگیزه است. نروژ تیم خطرناکی است و از نظر دفاعی خوب کار می نماید. در مواجهه با این تیم باید احتیاط کنیم.

تیم های ملی ایتالیا و نروژ امشب از ساعت 23:15 امروز (سه شنبه - به وقت تهران) در شهر اسلو به مصاف هم می روند.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 434

به "کونته: میان تیم ملی ایتالیا و یوونتوس اختلافی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: میان تیم ملی ایتالیا و یوونتوس اختلافی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید