گنج زاده و عباسعلی برنز گرفتند، عسگری از دست یابی به مدال بازماند

به گزارش مالکوم، به گزارش خبرنگاران، این دوره از مسابقات موسوم به کاراته وان و از سری A لیگ جهانی روز آدینه با حضور 569 کاراته کا از 79 کشور به میزبانی کانادا در سالن روبیلارد شهر مونترال شروع شد و تا ساعاتی دیگر به خاتمه خواهد رسید. کاراته ایران در این رقابتها 5 نماینده داشت که تنها حمیده عباسعلی و سجاد گنج زاده پیروز به کسب مدال برنز شدند.

گنج زاده و عباسعلی برنز گرفتند، عسگری از دست یابی به مدال بازماند

گنج زاده در مبارزه رده بندی وزن 84+ کیلوگرم یک بر صفر زونیمیر زیوکویچ از کرواسی را شکست داد و روی سکوی سوم ایستاد. وی روز آدینه جورج بلتران از پرو، مینگ سو از کره جنوبی و تالیبوف از اوکراین را شکست داده بود و در نیمه نهایی با قبول شکست برابر الپ ارسلان یامان اوغلو از ترکیه به دیدار رده بندی رفت.

در مبارزه رده بندی وزن 68+ کیلوگرم نیز عباسعلی در پیکار با جسیکا کارگیل از جامائیکا با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و برنز گرفت. وی با فزونی مقابل هانا زیوکویچ از کرواسی، آناستازیا استپاشکو از اوکراین و پائولینا راموس از مکزیک و شکست برابر سلیو فراکوتی از ایتالیا راهی دیدار رده بندی شده بود.

بهمن عسگری دیگر نماینده ایران در دیدار رده بندی وزن 75- کیلوگرم در مبارزه با لورنزو پیترومارچی از ایتالیا 4 بر یک باخت و از دست یابی به مدال بازماند.

طی روزهای گذشته سعید احمدی، هامون درفشی پور و هادی عرب با قبول شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شده بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 244

به "گنج زاده و عباسعلی برنز گرفتند، عسگری از دست یابی به مدال بازماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گنج زاده و عباسعلی برنز گرفتند، عسگری از دست یابی به مدال بازماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید