10 نکته در خصوص اقامت در هتل که کسی به شما نگفته است ، خبرنگارانتان را کنار تخت نگذارید؛ مراقب ساس در هتل های 5 ستاره باشید

به گزارش مالکوم، 10 نکته مهم که به شما یاری می نماید اقامت بهتری در هتل داشته باشید را در این گزارش بخوانید.

10 نکته در خصوص اقامت در هتل که کسی به شما نگفته است ، خبرنگارانتان را کنار تخت نگذارید؛ مراقب ساس در هتل های 5 ستاره باشید

خبرنگاران: جفری موریسن سال هاست که سفر می نماید و درباره آن می نویسد. او در مطلبی که در اختیار نیویورک تایمز قرار داده 10 نکته را برای اقامت بهتر و امن تر در هتل ها را مطرح نموده است. این مطلب را در ادامه بخوانید.

ریموت کنترلِ آلوده!

همه به ریموت کنترل ها دست می زنند اما به ندرت آنها را تمیز می نمایند. به محض رسیدن به هتل کنترل ها را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید.

تنظیم دمای اتاق

در بسیاری از هتل ها خودتان باید دمای اتاق را تنظیم کنید. بهتر است در ابتدا دمای اتاق را بر روی 20 درجه سانتی گراد یا 68 در جه فارنهایت بگذارید، بعد از گذشت مدتی می توانید اگر با دمای اتاق راحت نبودید با توجه به وضعیت هوا و خودتان آن را تغییر دهید.

به لیوان آب شک کنید

لیوان های آب درون اتاق های هتل معمولا بعد از اقامت هر مسافری تمیز می گردد اما معمولا! به ویژه اگر هتل فاقد رستوران باشد حتما به تمیزی لیوان شک کنید بنابراین بهتر است لیوان را خودتان هم بشویید و داخل آن را بو کنید.

خبرنگاران را روی تخت خواب نگذارید

ساس یک هیولای کوچک است گذاشتن خبرنگاران رو یا نزدیک تخت چوبی بهترین فرصت را به ساس ها می دهد که از چوب تخت داخل خبرنگاران شوند و با شما به مقصد بعدیتان که ممکن است خانه باشد بیایند. حتی قفسه چوبی خبرنگاران هم جای مناسبی نیست. بهتر است اول خبرنگاران را داخل دستشویی بگذارید و سپس وسایل چوبی را به دقت نگاه کنید و اگر مطمئن شدید خبرنگارانتان را بیرون بیاورید. هشدار! فکر نکنید که اگر هتلی خیلی عالی گرفتید حتما این هتل ساس ندارد.

شارژر با کابل بلند برای تلفن همراه داشته باشید

ممکن است همواره پریز برق در نزدیکی تخت خواب نباشد بهتر است برای اینکه بتوانید در تخت خواب از موبایل بهره ببرید و زمان برای شارژ گوشی را هم از دست ندهید از شارژر با سیم بلند یا سه راهی با سیم بلند بهره ببرید.

می توانید شامپو کوچک هتل را برای خودتان بردارید اما رب دشامبر و حوله را نه!

بسیاری از هتل ها صابون یا شامپو کوچک مسافرتی در حمام دارند اگر قرار نیست که اینها در ساک ها و خبرنگارانتان گم شوند یا داخل جعبه لوازم بهداشتی خانه بپوسند آنها را بردارید اما حوله و رب دشامبر برای خود هتل است.

در هتل را چفت، قفل و از علامت مزاحم نشوید بهره ببرید

خانه داران هتل معمولا صبح زود می آیند اگر خواب باشید و علامت مزاحم نشوید را نگذاشته باشید شما را بیدار خواهند کرد.

از رمزتان عکس بگیرید

از رمز گاو صندوقتان در هتل عکس بگیرید حتی اگر حتی رمز آن چیزی مانند تاریخ تولد شماست و آن را فراموش نمی کنید اما باز هم بهتر است این رمز را جایی داشته باشید.

خشکشویی هتل گران است

معمولا خشکشویی هتل ها یا خشک شویی نزدیک هتل ها گران است اگر می توانید به اندازه کافی لباس ببرید اگر هم که باید سبک سفر کنید خشکشویی ارزانتری پیدا کنید یا در سینک داخل هتل لباس هایتان را بشویید.

و در آخر اینکه …. در هاستل بمانید

هتل ها خیلی خوب هستند اما واقعا گرانند، هاستل ها ارزانترند و از آن چیزی که فکر می کنید بهتر هستند، اقامت در هاستل روش خوبی برای پس انداز بیشتر پول و همینطور آشنایی با آدم های جدید است.

منبع: چمدان
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 323

به "10 نکته در خصوص اقامت در هتل که کسی به شما نگفته است ، خبرنگارانتان را کنار تخت نگذارید؛ مراقب ساس در هتل های 5 ستاره باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 نکته در خصوص اقامت در هتل که کسی به شما نگفته است ، خبرنگارانتان را کنار تخت نگذارید؛ مراقب ساس در هتل های 5 ستاره باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید