66 گردشگر عمانی با کشتی وارد قشم شدند، صدور ویزای 3 ماهه به سرزمین اصلی در جزیره

به گزارش مالکوم، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از ورود 66گردشگر عمانی با کشتی به این جزیره خبرداد و گفت: راه اندازی خط دریایی بین قشم و کشور عمان به عنوان یکی از وعده های ریاست محترم جمهوری به جزیره با فراهم کردن شرایط مناسب سفر محقق شد.

66 گردشگر عمانی با کشتی وارد قشم شدند، صدور ویزای 3 ماهه به سرزمین اصلی در جزیره

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از بندرعباس و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، فرزین حقدل در حاشیه این برنامه گفت: راه اندازی خط دریایی بین قشم و کشور عمان به عنوان یکی از وعده های ریاست جمهوری به مردم قشم در سفر فروردین ماه سال 94 دکتر روحانی به جزیره با فراهم کردن شرایط مناسب سفر محقق شد.

وی بیان داشت: براساس توافق مقامات عمانی و سازمان منطقه آزاد قشم، صدور ویزای دو هفته ای برای مسافران قشم به بندر خصب عمان و مسافران عمانی که به جزیره قشم سفرمی نمایند براساس توافق مقامات دو طرف در مبادی ورودی صادر می گردد.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام اینکه از هفته آینده نیروهای وزارت خارجه کشورمان در فرودگاه بین المللی و اسکله بهمن قشم مستقر می شوند، اضافه کرد: مسافران عمانی در سفر به جزیره قشم می توانند از مزیت سفر به نقاط مختلف کشورمان با دریافت ویزای سه ماهه نیز استفاده نمایند.

به گفته وی، شناور Hallaniyat AL کوچکترین شناور عمانی است که از یکشنبه و پنجشنبه هفته آینده مسافران و خودرو شخصی آنان را بین قشم و خصب عمان جا به جا می نماید.

حقدل ادامه داد: چندین کشتی با ظرفیت متفاوت (150 تا 400 مسافر) و همچنین کشتی هایی با فضای بار بیشتر نسبت به تعداد مسافر برای حمل خودرو مسافران از هفته آینده در این راستا تردد می نمایند.

وی اظهار کرد: در شرایطی که اسکله های ذاکری قشم و حقانی بندرعباس طی سه روز گذشته به دلیل شرایط جوی و مواج بودن دریا تعطیل است، شناور عمانی به راحتی در اسکله بهمن پهلو گیری کرد و این از امتیازات این شناور ویژه سفر بین قشم و خصب می باشد.

بنا به این گزارش، نماینده نهاد ریاست جمهوری، مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم و رئیسان ادارت و نهادهای شهرستان قشم از نخستین میهمانان کشور عمان در اسکله بهمن جزیره قشم استقبال کردند.

هنرمندان جزیره لارک نیز با حضور در اسکله بهمن جزیره قشم و اجرای آئین ویژه پایکوبی شمشیر، از میهمانان عمانی به گرمی استقبال کردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 437

به "66 گردشگر عمانی با کشتی وارد قشم شدند، صدور ویزای 3 ماهه به سرزمین اصلی در جزیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "66 گردشگر عمانی با کشتی وارد قشم شدند، صدور ویزای 3 ماهه به سرزمین اصلی در جزیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید