7.8 میلیون دستگاه پلی استیشن 5 تا امروز در دنیا به فروش رسید

به گزارش مالکوم، خبرگزاری خبرنگاران- شرکت سونی گزارش اقتصادی سال گذشته خود را منتشر کرد که در آن از فروش 7.8 میلیونی پلی استیشن 5 از زمان عرضه تا به امروز خبر می دهد.

7.8 میلیون دستگاه پلی استیشن 5 تا امروز در دنیا به فروش رسید

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از اندگجت؛ اندکی بیش از پنج ماه و علیرغم همه آنچه که در حال حاضر در جریان است، شرکت سونی 7.8 میلیون دستگاه پلی استیشن 5 فروخته است و این در صورتی است که دنیا با کمبود تراشه رو به رو شده و این موضوع روی ساخت و فروش بسیاری از محصولات از کنسول بازی گرفته تا خودرو های برقی تاثیر گذاشته است، با این حال، ولی سونی توانسته فروش خوبی را داشته باشد.

این خبر به عنوان بخشی از آخرین گزارش های اقتصادی این شرکت ارائه شده که نشان می دهد این شرکت بین ژانویه و مارس 3.3 میلیون کنسول را به فروش رسانده است. در همان زمان، این شرکت همچنین میلیون ها PS4 دیگر را به فروش رساند و سلطه بازی های این شرکت در بازار بازی های ویدئویی را بیشتر از قبل تقویت کرد.

کرونا و تاثیر بر بازی های ویدئویی

همه گیر شدن کرونا عادات بسیاری از مردم را تغییر داده، بازی مهمترین ذی نفع این بحران است که باعث می گردد افراد زیادی در خانه بمانند. اکنون 47.6 میلیون مشترک PlayStation Plus وجود دارد و این شرکت در سه ماه گذشته حدود 109 میلیون کاربر فعال در شبکه PlayStation را گزارش نموده این در حالی است که فروش بازی ها در مقایسه با سه ماهه تعطیلات پایین بود و حجم بیشتری از کاربران بازی های را به صورت دیجیتالی دانلود می کردند. در حقیقت، تنها چیزی که به نظر می رسد در حال حاضر مانع سونی شده توانایی خود در ساخت سریع این کنسول ها برای خرید مردم است.

در خصوص خود این شرکت، سونی از جهش قابل توجهی در فروش و درآمد خالص در مقایسه با سه ماه مشابه سال گذشته اطلاع داد. رقم اخیر، در حقیقت، از 12.6 میلیارد ین (116 میلیون دلار) به 107 میلیارد (983 میلیون دلار) افزایش یافت که بیشتر مربوط به بخش بازی های این شرکت و همچنین بازوی خدمات اقتصادی آن بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1564

به "7.8 میلیون دستگاه پلی استیشن 5 تا امروز در دنیا به فروش رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7.8 میلیون دستگاه پلی استیشن 5 تا امروز در دنیا به فروش رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید