شروع فعالیت خط هوایی باری چین و ایران، مبادلات 31 میلیارد دلاری ایران و چین

به گزارش مالکوم، خبرنگاران: سفیر چین از شروع فعالیت خط هوایی باری چین و ایران به منظور افزایش مبادلات تجاری در آینده نزدیک اطلاع داد.

شروع فعالیت خط هوایی باری چین و ایران، مبادلات 31 میلیارد دلاری ایران و چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از زنجان، یوهونگ یانگ شامگاه دوشنبه در دیدار با فعالان مالی استان زنجان اظهار کرد: ظرفیت توسعه مالی بین ایران و چین فراهم شده و تجار و بازرگانان چینی در حال حاضر با ایران قراردادهای مهم کاری دارند.

وی با بیان اینکه حجم مبادلات تجاری بین ایران و چین مطلوب است، خاطر نشان کرد: در سال 2012 حجم مبادلات بین این دو کشور 36 میلیارد دلار بوده است.

سفیر چین در ایران با اشاره به اینکه در 10 ماهه سال 2013 حجم مبادلات ایران و چین به 31 میلیارد رسیده است، اضافه نمود: پیش بینی می گردد این مبادلات افزایش یابد.

وی با بیان اینکه چین به عنوان یکی از بزرگترین شرکای تجاری ایران محسوب می گردد، توضیح داد: ظرفیت ها و تکنولوژی بسیاری برای ایجاد ارتباط بین این دو کشور وجود دارد.

یوهونگ یانگ با اشاره به اینکه تجارت بین ایران و چین نباید محدود به شرکت های دولتی باشد، ابراز کرد: باید این تجارت در سطح شرکت های خصوصی نیز افزایش یابد.

وی از سرمایه گذاری یک شرکت خصوصی در زنجان اطلاع داد و اضافه نمود: این گام مهمی برای توسعه ارتباط ایران و چین محسوب می گردد.

سفیر چین از شروع فعالیت خط هوایی باری چین و ایران به زودی اطلاع داد و گفت: با راه اندازی این خط هوایی حجم مبادلات نیز افزایش می یابد.

وی استان زنجان را زیبا و غنی مطرح کرد و اضافه نمود: برگزاری چنین جلساتی می تواند زمینه همکاری بیشتر و آشنایی با ظرفیت های مختلف را فراهم کند.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 394

به "شروع فعالیت خط هوایی باری چین و ایران، مبادلات 31 میلیارد دلاری ایران و چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فعالیت خط هوایی باری چین و ایران، مبادلات 31 میلیارد دلاری ایران و چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید