ابتکار:تقویت بازاریابی دیجیتالی برای اجرای طرح های توان افزایی لازم است

به گزارش مالکوم، تهران (پانا) - معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه لازمه اجرای طرح های توان افزایی تقویت بازاریابی دیجیتالی است، گفت، عرضه کالا، خدمات، آموزش، توان افزایی و همچنین مبادله تجربیات و اطلاعات و تامین مواد اولیه مزیت های بازارهای دیجیتالی است.

ابتکار:تقویت بازاریابی دیجیتالی برای اجرای طرح های توان افزایی لازم است

به گزارش ایرنا، معصومه ابتکار روز سه شنبه در نشست امضای تفاهم نامه بین معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که با هدف توان افزایی زنان تولیدگر و کارآفرین برای دسترسی به درگاه های فروش قانونی مجازی کشور منعقد شد، اضافه کرد: سیاستگذاری های درست وزارت ارتباطات به افزایش کیفیت ارتباطات، آموزش در فضای مجازی و همینطور زمینه های اشتغال، کارآفرینی و ایجاد بازارهای دیجیتالی یاری شایانی نموده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم امضای این تفاهم نامه و این کار مشترک نتایج مفیدی برای توان افزایی و تشویق زنان داشته باشد. مطمئن هستیم در همین فرصت کوتاه تا سرانجام دولت دوازدهم، الگوی موفقی را پایه گذاری کنیم تا آیندگان هم بتوانند آن را ادامه دهند.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه این اتفاق مهمی از جنبه هم افزایی است، گفت: همکاری سه جانبه ای میان معاونت امور زنان و خانواده با معاونت علمی فناوری و وزارت ارتباطات در حال شکل دریافت است تا زمینه های توان افزایی زنان برای حضور در مارکتینگ و بازارهای مجازی که روز به روز در حال گسترش است، فراهم گردد.

ابتکار یادآور شد: مزیت این بازارهای دیجیتالی، عرضه کالا، خدمات و آموزش و توان افزایی و همچنین مبادله تجربیات و اطلاعات و تامین مواد اولیه است که در شکل گیری این شبکه ها بسیار مشخص نماینده است.

وی با بیان اینکه باید باید بر روی موضوع این پلتفرم ها و استارتاپ ها بیشتر کار گردد، توصیه کرد: توجه به روحیه خلاق جوان می تواند اکوسیستم مناسبی را فراهم کند. معاونت امور زنان و خانواده هم در زمینه توان افزایی مالی زنان و ایجاد بازاریابی با بخش دولتی و هم با وزارت کار و وزارت کشور همکاری های خوبی داشته زیرا لازمه اجرایی شدن طرح های توان افزایی تقویت مرحله بازاریابی است و عرصه نوینی است که باید روی آن بیشتر کار گردد و نمی توان نسبت به آن بی توجه بود.

وی با تاکید بر اینکه زنان روستایی در فضای مجازی می توانند محصولات، تولیدات کشاورزی، فرهنگی و هنری خود را عرضه نمایند و نباید اقتصاد خلاق، هنر و صنایع دستی و مزیت های درون کشور را دست کم بگیریم، یادآور شد: امروزه بسیاری از زنان روستایی می توانند به وسیله ارائه خلاقانه صنایع دستی و هنر نیاکان خود به گونه ای جذاب برای جوانان کارآفرینی و فعالیت نمایند و دیگر دغدغه چگونگی ارتباط با جهانیان را نداشته باشند.

آموزش آگاهی بخشی راه حل مصون ماندن خانواده از تهدیدات فضای مجازی است

معاون رئیس جمهوری در بخشی دیگر از سخنان خود با اعلام اینکه در کنار آموزش هایی که برای زنان ارائه می گردد باید به حفاظت و امنیت و کنترل فضای مجازی توجه کرد، گفت: از جمله مباحث مهم در کنار توجه و ارائه آموزش ها به زنان و خانواده، حفاظت از امنیت خانواده و بچه ها است. از جمله مهم ترین مولفه های حفاظت امنیت خانواده به ویژه در شرایط شیوع کرونا افزایش مهارت استفاده از اینترنت دانش آموزان است.

وی توضیح داد: اگر مادران و بچه ها و جوانان بدانند با چه مخاطرات جدی در فضای مجازی روبرو هستند و تهدیدها را بشناسند می توانند مصونیت خود و خانواده خود را حفظ نمایند. در غیر این صورت آسیب های فراوانی به شکل شبکه های سازمان یافته خانواده ها را تهدید می نماید و ما باید توجه ویژه به ارائه این آموزش های آگاهی بخش داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1430

به "ابتکار:تقویت بازاریابی دیجیتالی برای اجرای طرح های توان افزایی لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتکار:تقویت بازاریابی دیجیتالی برای اجرای طرح های توان افزایی لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید