احداث یکی از نخستین مدارس سبز کشور در زنجان

به گزارش مالکوم، مدیرکل نوسازی و توسعه، تجهیز مدارس استان زنجان گفت: یکی از نخستین مدارس سبز کشور به صورت پایلوت در زنجان به بهره برداری خواهد رسید.

احداث یکی از نخستین مدارس سبز کشور در زنجان

اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: عمده وظایف کار هایی که اداره نوسازی مدارس انجام می دهد، احداث مدارس، مقاوم سازی و تجهیز و توسعه مدارس اقصی نقاط استان می باشد که به همین سبب تا ابتدای مهرماه 1401، 18 پروژه، در قالب 97 کلاس درس و 11هزار و 719 متر مربع فضای آموزشی که در هفته دولت طی مراسماتی تحویل آموزش و پرورش استان زنجان داده خواهد شد.

او اضافه نمود: در سالی که گذشت تعداد 31 قرار داد احداث منعقد شده که تعداد 3 استخر دانش آموزی، در شهرستان های زنجان، ابهر و قیدار انعقاد قرار داد شده است

مدیرکل نوسازی و توسعه، تجهیز مدارس استان زنجان ادامه داد: در استان زنجان در هیچ مدرسه دولتی، بخاری گاز سوز، نفت سوز، چکی استفاده نمیکنیم.

اسلامی گفت: یکی از نخستین مدارس سبز کشور به صورت پایلوت در شهرک نیک سازان زنجان افتتاح خواهد شد.

او اضافه نمود: طبق مبحث 19 مقرارت ملی عایق بندی کلاس ها به صورت حرارتی بوده شامل: دیوار ها، کف، سقف، و ستون ها و جهت مصرف برق این مدرسه سلول های خورشیدی در پشت بام این مدرسه تهویه شده است.

مدیر کل نوسازی و توسعه، تجهیز مدارس استان زنجان ادامه داد: پروژه مدرسه سبز استان زنجان 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا اول مهر ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

خبرنگاران زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2046

به "احداث یکی از نخستین مدارس سبز کشور در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث یکی از نخستین مدارس سبز کشور در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید