اسپایدرمن مایلز مورالس به زودی برای کامپیوتر عرضه خواهد شد

به گزارش مالکوم، شرکت سونی و اینسامنیاک (Insomniac) اخیراً یک تریلر نو منتشر کردند. محتوای این تریلر هم عرضه بازی مایلز مورالس (Miles Morales) برای کامپیوتر بود. این بازی در ابتدا برای کنسول پلی استیشن 4 و 5 عرضه شده و حال قرار است روی کامپیوتر هم عرضه گردد. بازی مرد عنکبوتی مایلز مورالس روی هر دو فروشگاه استیم (Steam) و اپیک (Epic) حضور خواهد داشت.

اسپایدرمن مایلز مورالس به زودی برای کامپیوتر عرضه خواهد شد

بازی مرد عنکبوتی مایلز مورالس در سال 2020 در ابتدا برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه شد. این بازی یک شدر پیه برای عنوان مرد عنکبوتی پلی استیشن 4 بود. شما در نقش مایلز بازی نموده که یک مرد عنکبوتی بسیار جوان است. او در کوشش بوده تا شهر خود را نجات دهد و از طرفی توانایی های خود را نیز پیدا کند.

مانند بازی مرد عنکبوتی، از مایلز مورالس هم استقبال بسیار خوبی شد. اینسامنیاک بار دیگر توانست توانایی خود را در طراحی گیم پلی بسیار خوب و روان به رخ بکشد. از طرفی توانایی های مختلف مایلز باعث شد تا مبارزات و روند کلی بازی اصلاً خسته کننده نباشد. به همین علت این بازی نسبت به مرد عنکبوتی اول هیجان انگیزتر بود.

علت اینکه به این بازی شدر پیه می گویند این است که داستان بسیار کوتاهی داشت. از طرفی یک داستان جانبی را در پی گرفته و همچنان در آن پیتر پارکر (Peter Parker) هم حضور دارد. پس همچنان مرد عنکبوتی اصلی مایلز نیست و راه زیادی را برای تبدیل شدن به این شخصیت مهم در پیش دارد. همینطور اینکه چندی پیش دنباله اصلی مرد عنکبوتی با نام مرد عنکبوتی 2 معرفی گردید که قرار شد در آن ونوم (Venom) حضور داشته باشد.

حضور مایلز مورالس روی کامپیوتر نشان می دهد که پلی استیشن میخواهد عناوین خود را روی کامپیوتر به طور کامل وارد کند. فهرست بازی های انحصاری پلی استیشن که روی کامپیوتر حضور پیدا کردند روز به روز گسترده تر شده و معدود عناوینی هستند که روی این پلتفرم حضور ندارند. پس این طور که به نظر می رسد سیاست های سونی کمی تغییر نموده و در پی توسعه بیشتر عناوین خود در دنیای بازی های ویدئویی است. مخصوصاً اینکه سرعت انتشار این عناوین بیشتر شده و تنها در چند ماه اخیر سونی چندین بازی انحصاری خود را برای کامپیوتر عرضه نموده است.

منبع: Destructoid.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مهر 1401 بروزرسانی: 10 مهر 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2065

به "اسپایدرمن مایلز مورالس به زودی برای کامپیوتر عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپایدرمن مایلز مورالس به زودی برای کامپیوتر عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید