افتتاح اولین هایپر عرضه صنایع دستی در اصفهان با حضور دکتر مونسان

به گزارش مالکوم، هم زمان با دهه فجر و در اولین روز سفر دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با حضور عباس رضایی استاندار، فریدون الله کمک مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و جمعی از مدیران استانی، اولین هایپر عرضه صنایع دستی استان اصفهان افتتاح شد.

افتتاح اولین هایپر عرضه صنایع دستی در اصفهان با حضور دکتر مونسان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، علی اصغر مونسان 14 بهمن ماه 98 و در مراسم افتتاح اولین هایپر عرضه صنایع دستی استان اصفهان گفت: خوشبختانه در حال حاضر در ایران و به ویژه در اصفهان، دومین شهر دنیای صنایع دستی در زمینه فراوری صنایع دستی، پیشرو هستیم.

او گفت: یکی از مهم ترین دغدغه های ما در زمینه صنایع دستی، کوشش در راستای عرضه صنایع دستی ایرانی به مردم و به ویژه گردشگران از نقاط مختلف دنیا است.

مونسان تاکید نمود: امروزه بازاریابی و تبلیغات و همچنین ارائه خلاقیت در حوزه صنایع دستی یکی از مهم ترین برنامه های ما در این حوزه است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی توضیح داد: افتتاح اولین هایپر عرضه صنایع دستی در اصفهان که خود یکی از بزرگترین مراکز عرضه صنایع دستی در ایران و دنیا است، گامی نوین در عرضه بهینه صنایع دستی به شمار می رود و امیدواریم این حرکت ارزشمند، الگوئی مناسب برای سایر هنرمندان و فعالان این عرصه در ایران اسلامی باشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 735

به "افتتاح اولین هایپر عرضه صنایع دستی در اصفهان با حضور دکتر مونسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح اولین هایپر عرضه صنایع دستی در اصفهان با حضور دکتر مونسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید