افتتاح به موقع پروژه ها موجب شکوفایی کهگیلویه و بویراحمد می شود

به گزارش مالکوم، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: افتتاح به موقع پروژه ها موجب رشد و شکوفایی شهرستان و استان خواهد شد در حال حاضر مدت اجرا و قیمت تمام شده طرحها و پروژه های عمرانی بالاست

افتتاح به موقع پروژه ها موجب شکوفایی کهگیلویه و بویراحمد می شود

اسماعیل کیهان در بازدید از سد ایلی آباد بهمئی، فرایند هزینه کرد و پیشرفت فیزیکی این پروژه را بررسی کرد و اهتمام مدیر ارشد بخش کشاورزی را برای تکمیل این پروژه در این منطقه محروم قابل تقدیر دانست.

وی با بیان اینکه وقتی توان خود را روی تکمیل پروژه های نیمه کاره بگذاریم، نتیجه فعالیت ها و اقدامات دولت و نظام برای مردم ملموس می شود، اضافه کرد: از رئیس سازمان جهاد کشاورزی انتظار می رود تا از تعریف پروژه های خرد و کوچک در سیاست های کاری اش خودداری کند و انرژی خود و همکارانش را معطوف به اتمام پروژه های شاخص و نیمه تمام بگذارد.

مدیرکل دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: وقتی توان خود را روی تکمیل پروژه های نیمه کاره بگذاریم، مردم نتیجه فعالیت های دولت و نظام را زودتر لمس می کنند و از سوی دیگر شاهد طولانی شدن و فرسوده شدن پروژه ها نخواهیم بود.

کیهان، پروژه های شاخصی چون سد ایلی آباد را موثر و مفید ارزیابی کرد و شرح داد: هر کمک و حمایتی در فرایند اجرای پروژه های سازمان جهاد کشاورزی لازم باشد، دریغ نخواهیم کرد.

سد ایلی آباد 36 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

طبق این گزارش سید علی معتمدی پور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در دومین سفر شهرستانی خود به همراه مدیرکل دیوان محاسبات وارد شهرستان بهمئی شد که در این سفر، از سد ایلی آباد بازدید و دستوراتی برای تسریع در تکمیل این پروژه مهم در شهرستان بهمئی صادر کرد.

وی اظهار کرد: بدنه سد ایلی آباد 96 درصد و کل پروژه 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معتمدی پور با بیان اینکه در حال حاضر این سد به 36 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اضافه کرد: این مبلغ در سفر ریاست محترم جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد اما انتظار ما اینست که این مبلغ به طور کامل تخصیص داده شود.

وی با قدردانی از همکاری و حمایت مدیرکل دیوان محاسبات گفت: تلاش می کنیم که مردم نجیب شهرستان بهمئی هر چه زودتر آثار احداث این سد را در تولید و اشتغال منطقه لمس کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد سیاست کاری خود را تکمیل پروژه های نیمه تمام دانست و تاکید کرد: همه تلاش خود را خواهیم کرد تا سد ایلی آباد در سال 1401 تحویل مردم شود.

معتمدی پور ادامه داد: افزایش یک متری تاج سد ایلی آباد موجب ذخیره بیش از 900 هزار متر مکعب در این سد علاوه بر ظرفیت اصلی خواهد شد.

وی همچنین با قدردانی از زحمات همکارانش در شهرستان بهمئی بیان نمود: این افزایش ارتفاع سد، نیازمند جابجایی پل ارتباطی روستای ایلی آباد در شهرستان بهمئی خواهد بود که از فرماندار و دیگر مسئولان محلی انتظار داریم جهاد کشاورزی را در این راه همکاری و حمایت کنند.

همچنین محمدی، فرماندار شهرستان بهمئی نیز در این بازدید گفت: با همه وجود در کنار نیروهای جهاد کشاورزی هستیم و برای رفع معارضات اجتماعی و همکاری مردم آمادگی داریم.

وی اضافه کرد: پیگیری های لازم برای جابجایی پل ارتباطی روستای ایلی آباد و جاده بین مزارع انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، محمدی گفت: در شورای برنامه ریزی شهرستان بهمئی برای تصویب و تخصیص اعتبارات مورد نیاز پروژه های جهاد کشاورزی حمایت لازم انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1917

به "افتتاح به موقع پروژه ها موجب شکوفایی کهگیلویه و بویراحمد می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح به موقع پروژه ها موجب شکوفایی کهگیلویه و بویراحمد می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید