اقدام تازه و عجیب کریستیانو رونالدو؛ شغل تازه و غیرمنتظره کریس

به گزارش مالکوم، کریستیانو رونالدو آماده زندگی پس از آویختن کفش هایش می گردد. ستاره 38 ساله النصر که از هتل تا فراوری لباس را در مجموعه مالی اش دارد، می خواهد پا جای پای سیلویو برلوسکونی بگذارد و یک گروه رسانه ای بسیار معروف را بخرد.

اقدام تازه و عجیب کریستیانو رونالدو؛ شغل تازه و غیرمنتظره کریس

برلوسکونی، مالک سابق میلان، سهامدار یک گروه رسانه ای پرنفوذ در ایتالیا بود و چند شبکه تلویزیونی زیرمجموعه او فعالیت می کردند.

گفته می گردد رونالدو هم میخواهد 30 درصد از سهام شرکت کوفینا را بخرد. کوفینا مالک CMTV پربیننده ترین شبکه پولی پرتغال و کوریره دا مانیا، پرخواننده ترین روزنامه این کشور است.

برنامه رونالدو برای خرید سهام کوفینا چند ماه است که آغاز شده و اکنون به مرحله حساس خود رسیده است. یکی از نزدیکان رونالدو در این باره گفت: او دوست دارد ببرد، بنابراین همواره از همکاری با پروژه های برنده راضی می گردد.

رونالدو در حالی در آستانه خرید 30 درصد از سهام کوفینا است، که معمولا رابطه خوبی با این شرکت نداشته است. او سال 2014 در یک نشست خبری به سوال یک خبرنگار جواب نداد، چون از شبکه تلویزیونی CMTV بود.

یک بار دیگر هم رونالدو در کمپ تیم ملی پرتغال با سوال یک خبرنگار این شبکه تلویزیونی روبرو شد و، چون با موضوع مورد بحث موافق نبود، میکروفن او را گرفت و داخل دریاچه پرتاب کرد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 13 تیر 1402 بروزرسانی: 13 تیر 1402 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2186

به "اقدام تازه و عجیب کریستیانو رونالدو؛ شغل تازه و غیرمنتظره کریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام تازه و عجیب کریستیانو رونالدو؛ شغل تازه و غیرمنتظره کریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید