حاجی اف: حملات ارمنستان به شهر بردع 20 کشته و 60 زخمی بر جا گذاشت

به گزارش مالکوم، دستیار رئیس جمهور جمهوری آذربایجان با انتشار تصاویری، اظهار داشت در حمله ارمنستان با استفاده از مهمات خوشه ای به شهر بردع 20 نفر کشته شدند.

حاجی اف: حملات ارمنستان به شهر بردع 20 کشته و 60 زخمی بر جا گذاشت

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، حکمت حاجی اف دستیار رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در پیامی توییتری با انتشار تصاویری، گفت تعداد کشته شدگان حمله ارمنستان به شهر بردع به 20 نفر رسید.

او در این خصوص نوشت: در بردع تعداد کشته شدگان به 20 نفر و تعداد زخمی ها به 60 نفر رسید. ارمنستان از مهمات خوشه ای برای تحمیل تلفات بیشتر در بین غیرنظامیان استفاده کرد. این سیاست ترور دولتی ارمنستان است. عمداً مرکز شهر بردع هدف قرار گرفته شد.

پیشتر دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین از تداوم درگیری ها میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه مورد مناقشه قره باغ کوهستانی ابراز نگرانی کرد.

سخنگوی کرملین در جمع خبرنگاران ضمن ابراز تأسف از ادامه درگیری ها میان ایروان و باکو در مورد قره باغ کوهستانی گفت: تقابل نظامی همچنان ادامه دارد که این مایه تأسف و نگرانی است.

اظهارات پسکوف در شرایطی مطرح شده که دولت های ارمنستان و جمهوری آذربایجان علیرغم اعلام سه توافق آتش بس همچنان به هدف دریافت قلمرو های یکدیگر ادامه می دهند.

ارتش منطقه خودمختار قره باغ کوهستانی امروز گفت که درگیری ها همچنان در خط مقدم ادامه دارد.

از طرف دیگر، وزارت دفاع ارمنستان نیز امروز حمله نیرو های جمهوری آذربایجان به استپاناکرت از طریق سامانه موشکی اسمرچ اطلاع داد و واحد اورژانس قره باغ نیز گزارش کرد که در پی حمله موشک اسمرچ جمهوری آذربایجان، یک نفر در شوشا جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

با تداوم درگیری ها میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان که از 27 سپتامبر (6 مهرماه) بر سر منطقه قره باغ شروع شده، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دعوت نموده که در حل و فصل بحران قره باغ مشارکت کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1148

به "حاجی اف: حملات ارمنستان به شهر بردع 20 کشته و 60 زخمی بر جا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجی اف: حملات ارمنستان به شهر بردع 20 کشته و 60 زخمی بر جا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید