خبرنگاران فعالیت بازار و اصناف شیراز برای پیشگیری از کرونا محدود شد

به گزارش مالکوم، شیراز- خبرنگاران- استاندار فارس خاطرنشان کرد: طبق تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، از 23 اسفند 98 تنها فعالیت صنوف ضروری مثل نانوایی؛ میوه و تره بار؛ خواروبار و لبنیات، قصابی، مرغ و ماهی فروشی و داروخانه در شیراز مجاز است.

خبرنگاران فعالیت بازار و اصناف شیراز برای پیشگیری از کرونا محدود شد

به گزارش دریافتی خبرنگاران، عنایت الله رحیمی اضافه کرد: تعطیلی واحدهای صنفی غیر ضروری از جمله تصمیمات این ستاد برای کاهش مراجعات و تردد مردم به شما می رود و ما کوشش می کنیم تا با همکاری اصناف به مرحله بالاتری در کنترل این بیماری دست یابیم.

استاندار فارس تامین مایحتاج افراد آسیب پذیر و تحت پوشش را از دیگر اقدامات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مطرح کرد و گفت: بخش اعظمی از کارکنان دولت و خانواده آنان با دور کاری در منزل تحت مراقبت قرار گرفته اند و در این زمینه امیدواریم مردم با بهره گیری از خدمات الکترونیکی دولت مشار کت بهتری در کاهش تردد و کاهش شیوع این بیماری داشته باشند.

رحیمی با اشاره به اقدامات و تصمیمات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: برای مدیریت و جلوگیری از اسکان مهمانان نوروزی در منازل اجاره ای؛ هماهنگی های لازم با مراجع قضایی انجام گرفته و با خاطیان به شدت برخورد می گردد.

وی با بیان اینکه ممانعت از برگزاری هرگونه تجمع از جمله اهداف دستگاه های امنیتی و انتظامی در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به شمار می رود اضافه کرد: هتل ها تحت هیچ شرایطی میهمان نمی پذیرند وهمه مراکز سیاحتی، زیارتی، اقامتی، ورزشی، آموزشی تعطیل هستند.

رحیمی گفت: اطلاع رسانی های به موقع و همکاری دستگاه های متولی نقش بسزایی در کنترل شرایط بحرانی دارد و مردم باید تنها از رسانه ملی و مراجع رسمی از اخبار آگاه شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 798

به "خبرنگاران فعالیت بازار و اصناف شیراز برای پیشگیری از کرونا محدود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالیت بازار و اصناف شیراز برای پیشگیری از کرونا محدود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید