راه اندازی خط کشتیرانی عمان - قشم باهدف جذب گردشگران اروپایی

به گزارش مالکوم، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم با اشاره به برقراری خط کشتیرانی قشم عمان ظرف 10روز آینده از جذب گردشگران اروپایی و اعزام آنان به استان های غربی کشور به وسیله فرودگاه قشم خبرداد.

راه اندازی خط کشتیرانی عمان - قشم باهدف جذب گردشگران اروپایی

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

مسعود کرباسچی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در بندرعباس، با اشاره به اهداف سفر به کشور عمان و استان مسندم اظهارداشت: ، قطعا این سفر به کشور عمان و منطقه خصب که شباهت فرهنگی زیادی با استان هرمزگان دارد در توسعه صنعت گردشگری نقش بسزایی دارد.

وی در ادامه بیان داشت: در جزیره قشم تا 10 روز آینده و پس از سفر هیئت تجاری به کشور عمان، آخرین مرحله قرارداد برقراری خط کشتیرانی با 2 کشتی بین قشم و خصب نهایی می گردد.

کرباسچی با اشاره به نقش این خط کشتیرانی در توسعه صنعت گردشگری در هرمزگان ابرازداشت: راه اندازی این خط می تواند بخشی از گردشگران اروپایی را از جهت عمان به خصب و سپس به جزیره قشم انتقال دهد تا ضمن بازدید این گردشگران از قشم و استان هرمزگان، به استان های غربی کشور به وسیله پرواز های چارتر فرودگاه قشم اعزام شوند.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در بخش انتهای سخنان خود گفت: در راستای تحقق این امر، هماهنگی های لازم با استان های غربی همچون، آذربایجان شرقی، کرمانشاه و ... صورت گرفته است.

وی در انتها اذعان داشت: طبق هماهنگی های صورت گرفته با استان های غربی مقرر شده تا پروازهای بین قشم و استان های یادشده انجام گیرد و سپس گردشگران به سایر قسمت های آسیایی و اروپایی به سفر خود ادامه دهند.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 445

به "راه اندازی خط کشتیرانی عمان - قشم باهدف جذب گردشگران اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی خط کشتیرانی عمان - قشم باهدف جذب گردشگران اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید