تور روسیه: زیان 17 میلیارد دلاری غول خدمات اقتصادی آمریکا با تحریم روسیه

به گزارش مالکوم، روزنامه فایننشال تایمز گزارش داد، بلک راک ابرشرکت خدمات اقتصادی آمریکایی 17 میلیارد دلار از دارایی های اوراق بهادار روسی خود را از دست داده است.

تور روسیه: زیان 17 میلیارد دلاری غول خدمات اقتصادی آمریکا با تحریم روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، روزنامه فایننشال تایمز نوشت، بلک راک، ابرشرکت خدمات اقتصادی آمریکایی 17 میلیارد دلار از دارایی های اوراق بهادار روسی خود را از دست داده است.

به نوشته این روزنامه، مشتریان این شرکت در سرانجام ماه ژانویه بیش از 18.2 میلیارد دلار دارایی روسی داشتند. تحریم های غرب و بازار های آسیب دیده، بیشتر این دارایی ها را غیرقابل فروش نموده است و سبب شد تا بلک راک ارزش آن ها را به شدت کاهش دهد.

این شرکت که بزرگ ترین شرکت مدیریت دارایی در دنیا است در 28 فوریه، خرید تمامی اوراق بهادار روسی را در صندوق های فعال و شاخص خود را به حالت تعلیق درآورد.

لری فینک، مدیر اجرایی و رئیس این شرکت، هفته گذشته در پستی در شبکه اجتماعی لینکدین نوشت، این شرکت به طور فعال با ارائه دهندگان شاخص خود از حذف اوراق بهادار روسیه از شاخص های گسترده حمایت نموده است.

بلک راک، ابرشرکت خدمات اقتصادی آمریکایی در زمینه سرمایه گذاری، مدیریت سرمایه گذاری، مدیریت ثروت و مدیریت دارایی فعالیت می نماید.

این شرکت، حدود 10 تریلیون دلار دارایی در دنیا را مدیریت می نماید و به عنوان بزرگترین شرکت مدیریت دارایی دنیا شناخته می گردد.

مشتریان این شرکت بیشتر سرمایه گذاران نهادی، بانک ها، صندوق های سرمایه ملی، شرکت های خانوادگی و سرمایه گذاران شخصی هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1954

به "تور روسیه: زیان 17 میلیارد دلاری غول خدمات اقتصادی آمریکا با تحریم روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: زیان 17 میلیارد دلاری غول خدمات اقتصادی آمریکا با تحریم روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید