شورای شهر فرایند احداث طرح های عمرانی کرج را رصد می نماید

به گزارش مالکوم، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج اعلام نمود که فرایند کمی و کیفی تمام طرح های عمرانی و شهرسازی در این کلان شهر را با جدیت رصد و کنترل می کنیم.

شورای شهر فرایند احداث طرح های عمرانی کرج را رصد می نماید

احد رسولی سه شنبه 12 آذر در آیین بهره برداری از پارک رودکی (روشندلان) در منطقه 6 کرج، استان البرز گفت: اکنون ستاد مناسب سازی در شهرداری کرج فعال شده است.

وی بیان داشت: این اقدام به منظور آنالیز تمام طرح های عمرانی و شهرسازی دردستور کار مدیریت شهری کرج قرار گرفته است.

رسولی با تاکید بر لزوم ایجاد فرصت های برابر برای شهروندان کرجی اضافه نمود: در شورای اسلامی پنجم شهر، کوشش کردیم که به سمت خدمات دهی به معلولان حرکت کنیم و بر موضوعات انسان مدارانه توجه ویژه داشته باشیم.

این عضو شورا اعلام کرد: طرح مناسب سازی معابر و مبلمان شهری در کرج به تصویب رسیده؛ تهیه و تنظیم این طرح بیش ازهشت ماه زمان برد که پیش بینی می گردد با اجرای این طرح شهرسازی کرج متحول گردد.

وی با اشاره به این که اجرای این طرح مقدمه ای خواهد بود برای اجرای عملیات های عمرانی مناسب سازی شده، گفت: با توجه ویژه مدیران شهری در کرج به این مصوبه، همه طرح های عمرانی و شهرسازی برای همه اجرایی خواهد شد.

رسولی بیان داشت: این ستاد همه طرح های در دست اجرا را رصد خواهد نمود و هر مهندس ناظری باید مقررات و مصوبات مربوط به مناسب سازی را رعایت کند.

شهرداری کرج 10 منطقه شهری تحت پوشش خدمات خود دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 604

به "شورای شهر فرایند احداث طرح های عمرانی کرج را رصد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای شهر فرایند احداث طرح های عمرانی کرج را رصد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید