شیوه تدوین متمرکز آیین نامه ارتقاء اساتید برای همه دانشگاه ها، مانع خلاقیت و مانور می گردد

به گزارش مالکوم، رئیس دانشگاه تهران گفت: شیوه تدوین متمرکز آیین نامه ارتقاء اساتید برای همه دانشگاه ها، مانع خلاقیت و مانور می گردد، بنابراین بهتر است هر دانشگاهی به صورت جدا گانه به تدوین آیین نامه ارتقاء خود بپردازد.

شیوه تدوین متمرکز آیین نامه ارتقاء اساتید برای همه دانشگاه ها، مانع خلاقیت و مانور می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محمود نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره آیین نامه ارتقاء اساتید این دانشگاه گفت: با توجه به بند 5 آیین نامه مادر، دانشگاه تهران نیز در دو مرحله به تغییر آیین نامه خود پرداخته است.

وی ادامه داد: اکنون مرحله دوم تغییر در آیین نامه ارتقاء اساتید دانشکاه تهران را به وزارت علوم پیشنهاد داده ایم و تاییدیه آن دریافت نموده ایم. در این آیین نامه همکاری های مشترک در سطح ملی و بین المللی، کار های نوآورانه و خلاقانه و موضوعاتی که فعالیت های اجتماعی استاد را افزایش می دهد، پرنگ تر شده است.

نیلی توضیح داد: اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی یک آیین نامه ای را برای همه دانشگاه ها و پژوهشکده ها به صورت متمرکز در نظر گرفته است روش صحیحی نیست، دانشگاه های عظیم ضروری است خود به تدوین آیین نامه ارتقاء اساتید با توجه به شرایط خود بپردازند و در نهایت پاسخ گوی عملکرد خود باشند.

وی در خاتمه گفت: شیوه تدوین متمرکز آیین نامه ارتقاء اساتید برای همه دانشگاه ها، مانع خلاقیت و مانور می گردد و در حقیقت تعیین نیست در این میان چه کسی مسئولیت ضعف و یا قوت عملکرد هر دانشگاهی را دارد؛ بنابراین بهتر است هر دانشگاهی به صورت جدا گانه به تدوین آیین نامه ارتقاء خود بپردازد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 967

به "شیوه تدوین متمرکز آیین نامه ارتقاء اساتید برای همه دانشگاه ها، مانع خلاقیت و مانور می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوه تدوین متمرکز آیین نامه ارتقاء اساتید برای همه دانشگاه ها، مانع خلاقیت و مانور می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید