شیوه نامه جدید شورای انضباطی دانشجویان پس از 10 سال اصلاح و ابلاغ شد

به گزارش مالکوم، شیوه نامه اجرایی جدید شورای انضباطی دانشجویان که بر اساس آئین نامه شورای انضباطی دانشجویان، مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی تنظیم شده است با امضای وزرای بهداشت و علوم و به وسیله معاونان فرهنگی و دانشجویی این دو وزارتخانه به دانشگاه های سراسر کشور ابلاغ شد.

شیوه نامه جدید شورای انضباطی دانشجویان پس از 10 سال اصلاح و ابلاغ شد

به گزارش خبرنگاران، شیوه نامه اجرایی جدید شورای انضباطی دانشجویان که بر اساس آئین نامه شورای انضباطی دانشجویان مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی تنظیم شده است، با امضای دکتر نمکی و دکتر غلامی وزرای بهداشت و علوم و توسط دکتر سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و دکتر صدیقی رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم به دانشگاه های سراسر کشور ابلاغ شد.

در اصلاح شیوه نامه انضباطی قبلی(مصوب سال 1388) و تنظیم شیوه نامه انضباطی جدید؛ اصرار بر حفظ حقوق دانشجو بوده است و این شیوه نامه نسبت به 10 سال قبل به روز تر شده و در تنظیم و اصلاح آن کوشش شده است تا حد ممکن حقوق دانشجویان به عنوان عنصر اصلی حیات دانشگاه محترم شمرده گردد.

فایل پی دی اف شیوه نامه جدید شورای انضباطی دانشجویان در قسمت قوانین و مقررات پایگاه خبری معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در دسترس است، همچنین با کلیک اینجا قابل مشاهده است.

به گزارش مفدا، توضیح کامل تغییرات ایجاد شده در شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان به زودی به وسیله پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 318

به "شیوه نامه جدید شورای انضباطی دانشجویان پس از 10 سال اصلاح و ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوه نامه جدید شورای انضباطی دانشجویان پس از 10 سال اصلاح و ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید