عملیات اجرایی بوستان و یادمان شهدای گمنام پردیس دانشگاه بیرجند شروع شد

به گزارش مالکوم، عملیات اجرایی بوستان و یادمان شهدای گمنام پردیس دانشگاه بیرجند با حضور روسای دانشگاه های خراسان جنوبی و مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس این استان شروع شد.

عملیات اجرایی بوستان و یادمان شهدای گمنام پردیس دانشگاه بیرجند شروع شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، عملیات اجرایی بوستان و یادمان شهدای گمنام پردیس دانشگاه بیرجند، با حضور خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند، رؤسای دانشگاه های استان، جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه، فرزندان شهدا و مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شروع شد.

خامسان در این آیین گفت: بوستان شهدای گمنام دانشگاه بیرجند در فضایی بالغ بر 4200 مترمربع در پردیس شوکت آباد دانشگاه ساخته خواهد شد.

رئیس دانشگاه بیرجند ساخت این بوستان را برای تحقق ارزش های دفاع مقدس و شهدا مطرح کرد و اضافه نمود: در دانشگاه بیرجند روزانه شاهد حضور 8 هزار جوان دانشجو هستیم که ضروری است برای این جوانان کار های فرهنگی متنوعی چه از سوی دانشگاه و از سوی استان انجام گردد.

علی زنگوئی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند نیز اظهار کرد: فعالیت های ما در دنیا در یک طیف از خودخواهی محض تا دیگر خواهی محض قرار می گیرد و تمامی افرادی که به بشریت خدمت می نمایند در طیف دیگر خواهی قرار دارند.

همچنین سرهنگ فلاحی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقس استان با یادآوری و گرامیداشت سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر در 3 خرداد 1361 پس از 576 روز اشغال توسط دشمنان تا دندان مسلح گفت: رزمندگان اسلام با اقتدا به مقتدا و فرمانده خود حضرت امام خمینی (ره) بر دشمنان فائق آمدند.

وی با قدردانی از اقدامات فرهنگی و شایسته تقدیر خامسان برای نشر ارزش های دفاع مقدس اضافه نمود: اگر اقدامات فرهنگی مربوط به شهدا را انجام ندهیم تحریف نمایندگان به مقابله با فرهنگ ما خواهند آمد اگر چه که تا به امروز هر ضربه ای که دشمنان و استکبار خورده است از فرهنگ غنی شهدا است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1596

به "عملیات اجرایی بوستان و یادمان شهدای گمنام پردیس دانشگاه بیرجند شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات اجرایی بوستان و یادمان شهدای گمنام پردیس دانشگاه بیرجند شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید