بازسازی پل دختر البرز 2 سال طول می کشد (بازسازی ساختمان)

به گزارش مالکوم، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار و گزارش های منتشر گشته، بازسازی پل دختر البرز 2 سال طول می کشد.

بازسازی پل دختر البرز 2 سال طول می کشد (بازسازی ساختمان)

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

فریدون محمدی اظهار کرد: از یکی از بازسازیکاران حرفه ای کشور به نام استاد شیردل برای آنالیز دعوت به کار کردیم و برنامه بازسازی آغاز شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز در شرح مراحل کار گفت: دفع آسیب آب، استحکام پایه ها، حذف مستحدثات شهرداری به فاصله دو متر، ایجاد سازه نگهبان و طاق زنی از جمله مراحل بازسازی این پل است.

او با بیان اینکه عملیات بازسازی حداکثر دو سال به طول می انجامد، اظهار کرد: در زمستان نیز عملیات متوقف نمی گردد و در صورت بارندگی پل را باکس نموده و عملیات ادامه می یابد.

محمدی اضافه نمود: با توجه به اقدامات صورت گرفته، تورم و عمق آسیب وارد شده، حدود 4 میلیارد تومان برای بازسازی پل ضروری است.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز سال جاری 2میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای بازسازی پل اختصاص یافته و 2 میلیارد نیز تعهد وزارتخانه است. ضمن اینکه هنوز 500 میلیون تومان شهرداری محقق نشده است.

منبع: همگردی
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2057

به "بازسازی پل دختر البرز 2 سال طول می کشد (بازسازی ساختمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی پل دختر البرز 2 سال طول می کشد (بازسازی ساختمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید