مرگ شاهزاده اسپانیایی بر اثر کرونا ، فرانسه: کرونا سنگ محکی برای اعتبار اتحادیه اروپاست

به گزارش مالکوم، با ادامه سیر صعودی ابتلا به کرونا در اروپا، یکی از اعضای خانواده سلطنتی اسپانیا بر اثر این بیماری جانش را از دست داد و یک مقام فرانسوی این همه گیری را سنگ محکی برای اعتبار اروپا دانست.

مرگ شاهزاده اسپانیایی بر اثر کرونا ، فرانسه: کرونا سنگ محکی برای اعتبار اتحادیه اروپاست

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، امیلی دی مونشالین معاون وزیر امور خارجه فرانسه در امور اروپایی گفت، همه گیری جهانی ویروس کرونا سنگ محکی برای اروپا است.

به نوشته خبرگزاری رویترز، دی مونشالین روز یکشنبه در مصاحبه ای گفت: اینکه قرار باشد اروپا فقط در دوران خوشی، بازاری واحد باشد، با عقل جور درنمی آید.

وی اضافه کرد، نحوه پاسخ اتحادیه اروپا به شیوع ویروس کرونا میزان اعتبار و اتحاد آن را مشخص خواهد نمود. اگر رهبران اتحادیه اروپا در زمان بروز بحران های عظیم نتوانند رویکرد مناسبی را اتخاذ نمایند، احزاب عوام گرای اروپا برنده خواهند بود.

خبرگزاری آناتولی روز یکشنبه نوشت، ماریا ترزا دی بوربون پارما شاهزاده اسپانیایی 86 ساله روز پنجشنبه به دلیل ابتلا به بیماری کووید-19 در پاریس فوت نموده است.

ماریا ترزا اولین قربانی ویروس کرونا در خانواده های سلطنتی اروپایی به شمار می رود. او که به شاهزاده سرخ معروف بود، بیشتر وقت خود را به تدریس در دانشگاه سوربن فرانسه گذرانده و به ندرت از عنوان خانوادگی خود استفاده می کرد.

پیش از این تست کرونای شاهزاده چارلز فزرند ارشد ملکه انگلیس نیز مثبت اعلام شده بود.

در اسپانیا ظرف 24 ساعت گذشته، تعداد قربانیان به ویروس کرونا با ثبت یک رکورد جدید 838 نفر جان باختند تا شمار کل جانباختگان این بیماری در این کشور به 6528 نفر برسد. تعداد کل مبتلایان به کووید-19 نیز در این کشور به 78797 نفر رسیده است.

روز یکشنبه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور پرتغال با نزدیک به 800 مورد ابتلای جدید به 5962 نفر رسید که از این بین 119 نفر جان خود را از دست داده اند.

همچنین در سوئیس آمار مبتلایان به ویروس کرونا به 14352 و شمار قربانیان به 282 نفر رسیده است.

در اتریش نیز شمار افراد مبتلا به این بیماری به 8486 نفر رسیده است که از میان آن ها تا به امروز 86 نفر جان خود را از دست داده اند.

دولت انگلیس نیز اظهار داشت تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به نزدیک 20 هزار نفر رسیده است و شمار قربانیان نیز با 209 مورد افزایش به 1228 نفر افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 837

به "مرگ شاهزاده اسپانیایی بر اثر کرونا ، فرانسه: کرونا سنگ محکی برای اعتبار اتحادیه اروپاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ شاهزاده اسپانیایی بر اثر کرونا ، فرانسه: کرونا سنگ محکی برای اعتبار اتحادیه اروپاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید