هزینه تور ترکیه: مسکو مخالف استفاده از تسلیحات ترکیه در تنش های شرق اوکراین است

به گزارش مالکوم، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین طی سخنانی تاکید نمود که مسکو به هیچ اسم نمی خواهد تسلیحات فروخته شده ترکیه به اوکراین در چارچوب همکاری های تسلیحاتی دو کشور، علیه مخالفین دولت کی یف در شرق اوکراین مورد استفاده قرار گیرند.

هزینه تور ترکیه: مسکو مخالف استفاده از تسلیحات ترکیه در تنش های شرق اوکراین است

بهترین تجربه سفر را با هزینه تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

بر اساس این گزارش، پسکوف در مورد فروش تسلیحات ترکیه به اوکراین گفت: مسلماً این نکته بسیار مهم است. شما می دانید که اوکراین کشوری است که در جنوب شرقی خود دچار درگیری داخلی است. مطمئناً ما مایل نیستیم ببینیم چنین سیستم های تسلیحاتی برای حمله به شهروندان اوکراینی مورد استفاده قرار گیرند.

لازم به ذکر است، وزارت امور خارجه اوکراین ماه گذشته گفت که دیمیتری کولبا وزیر خارجه اوکراین و مولود چاووش اوغلو همتای ترک خود، درباره توسعه همکاری بین نیروهای دریایی هر دو کشور که به اجرای استانداردهای ناتو در نیروی دریایی اوکراین یاری نموده و توانایی دفاعی و سازگاری آن با کشورهای عضو ناتو را افزایش خواهد داد، تبادل نظر کردند.

لازم به ذکر است، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه هم اخیراً اعلام نموده که مسکو میخواهد در جریان تبادل نظری منظم، موضوع خروج اوکراین از ناتو را با آنکارا در میان بگذارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1735

به "هزینه تور ترکیه: مسکو مخالف استفاده از تسلیحات ترکیه در تنش های شرق اوکراین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه تور ترکیه: مسکو مخالف استفاده از تسلیحات ترکیه در تنش های شرق اوکراین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید