هاشمی: شروع آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با حضور بیش از 12 هزار داوطلب ، 120 نفر از شرکت کنندگان مبتلا به کرونا هستند

به گزارش مالکوم، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: با توجه به تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 120 نفر اعلام نموده اند که مبتلا به ویروس کرونا هستند.

هاشمی: شروع آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با حضور بیش از 12 هزار داوطلب ، 120 نفر از شرکت کنندگان مبتلا به کرونا هستند

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

سعید هاشمی، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 99 امروز 16 مرداد ماه در 35 حوزه برگزار می گردد. سال گذشته تعداد دانشگاه ها 20 عدد بوده است که داوطلبان در 22 حوزه آزمون می دادند، اما در سال 99، 28 دانشگاه در 35 حوزه آزمون خواهند داد.

هاشمی ادامه داد: 14 هزار و 678 نفر در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی ثبت نام نموده اند که از این تعداد در مهلت معین شده 12 هزارو 913 نفر معادل 88 در صد داوطلبان کارت ورود به جلسه را دریافت و فرم خود اظهاری خود را کامل نموده اند.

رئیس مرکزسنجش پزشکی گفت: با توجه به تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 120 نفر اعلام نموده اند که مبتلا به ویروس کرونا هستند.

وی ادامه داد: پس از برگزاری آزمون تا 48 ساعت آینده کلید اولیه بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد و داوطلبان به مدت سه روز فرصت دارند اعتراض خود را نسبت به کلید اولیه اعلام نمایند. پس از آنالیز اعتراضات، کلید نهایی منتشر خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش پزشکی درباره زمان اعلام نتایج نهایی توضیح داد: به طور معمول یک ماه پس از برگزاری آزمون نتایج اعلام خواهد شد و به این ترتیب نتایج نهایی آزمون دستیاری تخصصی پزشکی تا اواسط شهریور ماه سال 99 اعلام خواهد شد تا پذیرش دستیاران در مهرماه 99 با وقفه صورت نگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1090

به "هاشمی: شروع آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با حضور بیش از 12 هزار داوطلب ، 120 نفر از شرکت کنندگان مبتلا به کرونا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی: شروع آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با حضور بیش از 12 هزار داوطلب ، 120 نفر از شرکت کنندگان مبتلا به کرونا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید