هاشمی در جمع خبرنگاران بیان کرد؛ احتمال الکترونیکی شدن انتخابات شورایاری ها

به گزارش مالکوم، رئیس شورای شهر تهران از احتمال الکترونیکی شدن انتخابات شورایاری ها اطلاع داد.

هاشمی در جمع خبرنگاران بیان کرد؛ احتمال الکترونیکی شدن انتخابات شورایاری ها

به گزارش خبرنگار ، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در انتها یک صد و چهل و ششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران حضور یافت و با بیان اینکه بیشترین وقت جلسه امروز شورای شهر به موضوع شهرسازی در پایتخت اختصاص یافت گفت: علت این بود که بخش مهمی از درآمد شهر توسط شهرسازی تامین می گردد و لذا موضوع دارای حساسیت بود و بر همین اساس مقرر شد که لایحه جدید به شورا ار سال شده تا تعرفه های قبلی شهرسازی تعدیل گردد.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی درمورد علت نقدها فراوانی که امروز به کلپایگانی معاون شهرسازی صورت گرفت، بیان نمود: اعضا به این موضوع حساس هستند و چون قبلا نسبت به این موارد تذکراتی داده بودند از آقای گلپایگانی بازخواست کردند که چرا به نظراتشان توجه نشده اگرچه وی 7 ماه است که معاون شده است.

وی در ادامه به انتخابات شوراکمک ها پرداخت و گفت: اساس نامه شوراکمک ها قرار بود که 8 خرداد ارسال گردد و چون با تعطیلات مصادف شد هنوز پاسخی دریافت ننموده ایم و اگر تا 24 خرداد جوابی نگیریم به این معنا است که اساس نامه قبول شده است.

هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر صحت رای گیری الکترونیکی شورا کمک ها گفت: این موضوع یکی از مباحث موجود است، ولی باید ثبت کنیم تا اساس نامه نهایی گردد و سپس نتیجه را اعلام کنیم.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص مذاکرات جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضا با شهردار تهران گفت: موضوع اختلاف برنج در فروشگاه شهروند یکی از موضوعات طرح شده در جلسه صبح بود.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارشی که از یک نهاد وابسته به وزارت کشاورزی دریافت شد اعلام نموده اند که 70 درصد از برنج ها از نوع هاشمی و بقیه نوع دیگر برنج ایرانی بوده که من آن متن را به رسانه ها خواهم داد و البته به آقای حناچی هم گفتیم که چرا به این موضوع به طور کامل نمی پردازید و او هم گفت که چندان نمی خواهد به موضوعاتی که سبب سوء تفاهم می گردد دامن بزند.

وی با بیان اینکه موضوع ستاد انتظامی و شهردار موضوع دیگری بود که در جلسه امروز مطرح شد گفت: شهردار نظرش این بود که در این موارد هم باید بر اساس قوانینی عمل گردد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بحث دیگر در خصوص انتصابات در شهرداری بود گفت: اسامی جایگزین برای انتصابات در شهرداری مطرح شده، ولی اقدامی صورت نگرفته و این مسئله موجب تزلزل در مدیریت گردد و دوستان تذکر دادند که اگر قرار است تصمیم صورت بگیرد با قاطعیت معین گردد.

وی با بیان اینکه برای انتصابات جدید نامه هایی را به شورای شهر داده بودم و نظرات خود را اعلام کردیم گفت:، ولی پس از اعلام نظر هیچ نتیجه ای معین نشده بود و عملی هم صورت نگرفته بود که مربوط به تذکرات باشد

هاشمی در انتها گریزی هم به کمیسیون ماده 100 زد و گفت: در حال حاضر 70 هزار پرونده وجود دارد که بسکمک از آن ها خورد است و ما هم از شهرداری تقاضا نموده ایم در این زمینه گزارشی کامل ارائه دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 229

به "هاشمی در جمع خبرنگاران بیان کرد؛ احتمال الکترونیکی شدن انتخابات شورایاری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی در جمع خبرنگاران بیان کرد؛ احتمال الکترونیکی شدن انتخابات شورایاری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید