چسب لومیناک اولین نمونه داخلی چسب ممبران را به بازار عرضه کرد

به گزارش مالکوم، چسب وکیوم یا ممبران که امروزه برا چسباندن روکش ها PVC روی MDF کاربرد دارد، تا به امروز به طور کامل وارداتی بوده و از کشورهای آلمان، ترکیه و چین وارد می گردد. حجم واردات این محصول ماهیانه بیش از 50 تن می باشد.

چسب لومیناک اولین نمونه داخلی چسب ممبران را به بازار عرضه کرد

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام بسپار گستر آسیا، چسب ممبران از این جهت در بازار مورد استقبال قرار گرفته که این امکان را برای چوب صنعتی ایجاد کرد تا با استفاده از روکش های متنوع PVC این محصول صنعتی هر چه بیشتر از نظر زیبایی و ظرافت به چوب طبیعی نزدیک و نزدیک تر گردد. چسب وکیوم ممبران جزء چسب های پر کاربرد در حوزه چسباندن روکش های PVC و هایگلاس می باشد.

با همت و نوآوری متخصصان شرکت بسپار گستر آریا، این چسب برای اولین بار در ایران فراوری شده است. مراحل تحقیق، توسعه و فراوری این محصول 3 سال به طول انجامیده و به عنوان افتخاری بزرگ برای صنعت چسب کشور می باشد.

این محصول دانش بنیان چسب لومیناک، در حال حاضر با کیفیتی در سطح چسب های آلمانی و حتی در بعضی خواص از جمله مقاومت حرارتی در دمای بالا، سرعت خشک شدن و چسبندگی عالی در لبه های MDF با کیفیتی بالاتر از آنها فراوری شده است. چسب لومیناک این محصول را با فرمولاسیون جدید 30 درصد ارزان تر از نمونه های مشابه خارجی فراوری و به بازار عرضه نموده که از این لحاظ نیز برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه می باشد. علاوه بر این، فراوری داخلی چسب ممبران باعث دسترسی پایدار و بهتر به محصولات در بازار و همچنین خدمات پس از فروش و ارائه محصولات براساس احتیاج مصرف کنندگان می گردد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 659

به "چسب لومیناک اولین نمونه داخلی چسب ممبران را به بازار عرضه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چسب لومیناک اولین نمونه داخلی چسب ممبران را به بازار عرضه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید