گزارشی از طراحی نرم افزار مدیریت فراوری پروژه های سینمایی

به گزارش مالکوم، تهران (پانا)- معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان سینمایی اعلام نمود طی 8 ماه گذشته، اقدام به فراوری پرتوتایپ اولین نرم افزار بومی مدیریت فراوری پروژه های سینمایی شده که برای همه فیلمسازان کاربرد دارد.

گزارشی از طراحی نرم افزار مدیریت فراوری پروژه های سینمایی

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد رحمتی با بیان اینکه این نرم افزار بر اساس الزامات و شرایط فراوری آثار سینمایی، تلویزیونی و سمعی بصری در داخل کشور طراحی شده است گفت: این پرتوتایپ از ابزارهای هوش مصنوعی برای مدیریت و برنامه ریزی بهینه پروژه ها بهره می برد. که پس از فراوری و بهره برداری از این نرم افزار، کلیه فرایندهای مدیریت فراوری و برنامه ریزی سینمای ایران مکانیزه خواهد شد و زمان و هزینه های فراوری پروژه های سینمایی، تا 30 درصد کاهش پیدا خواهد نمود.

وی با اشاره به استقبال صنوف مربوطه (دستیار کارگردان، برنامه ریز) و خانه سینما، از فراوری این پرتوتایپ و اظهار امیدواری آنان برای فراوری نسخه عملیاتی نرم افزاراظهار کرد: به منظور خوداتکایی و ایجاد یک فضای رقابتی، هدف معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی این است که سرمایه گذاری فراوری این نرم افزار به وسیله بخش خصوصی صورت پذیرد تا تغییر مدیران مانع پیشرفت آن نشود.

معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی در سرانجام خاطر نشان کرد: با انتشار عمومی گزارش پژوهشی آن، در پی دعوت از سرمایه گذاری برای فراوری اولین نسخه این نرم افزار هستیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1742

به "گزارشی از طراحی نرم افزار مدیریت فراوری پروژه های سینمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارشی از طراحی نرم افزار مدیریت فراوری پروژه های سینمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید