با این ماسک ها بخوابید و جوان شوید

به گزارش مالکوم، داشتن پوستی زیبا، تاثیرات بالا رفتن سن را کم رنگ می نماید و در نهایت شما می توانید مجذوب کننده تر دیده شوید.

با این ماسک ها بخوابید و جوان شوید

ماسک های پوستی شب را هرگز نباید فراموش کنید. هنگامی که شما می خوابید، برترین زمان برای استفاده از ماسک های پوستی است تا بتوانید پوست خود را بازسازی نموده و مواد مغذی را به آن برسانید. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا با ما همراه باشید تا چند ماسک مخصوص شب را به شما آموزش دهیم.

معرفی برترین ماسک های پوستی شب

برترین ماسک های پوستی شب با گوجه فرنگی

گوجه فرنگی برای پوست معجزه می نماید زیرا ترکیباتی در گوجه فرنگی وجود دارد که می تواند پوست را منقبض نموده و باعث سفت شدن آن می گردد. گفتنی است گوجه فرنگی برای پوست چرب مانند معجزه است و پوست چرم را درخشان می نماید. بعلاوه ماسک گوجه برای پوست های آفتاب سوخته عالی است.

طرزتهیه این ماسک به این شکل است که شما یک گوجه را به دو قسمت تقسیم نموده سپس درون ظرفی شیر بریزید. نصف گوجه را درون ظرف شیر برده و سپس به صورت خود بزنید. هنگامی که خشک شد این فرایند را تکرار کنید. از دیگر کارهایی که می توانید کنید آن است که گوجه را پوره کنید و با شیر مخلوط کنید. وقتی که این مواد به شکل خمیر در آمد قبل از خواب به صورت خود بزنید. سپس با آب سرد بشویید و خشک و تمیز کنید. برای پرپشت شدن ابروهای خود به پرپشت شدن ابرو با مواد در دسترس و خانگی مراجعه کنید.

برترین ماسک های پوستی شب با زردچوبه و شیر

زردچوبه برای پوست بسیار مفید است. از سوی دیگر شیر خاصیت روشن کنندگی دارد و می تواند معجزه ای برای پوست آفتاب سوخته باشد. لاکتوز موجود در شیر باعث درخشندگی پوست می گردد. شما با ماسک شیر و زردچوبه می توانید پوستی روشن و جوان داشته باشید.

برای تهیه این ماسک باید به میزان 4 قاشق کوچک زردچوبه را با 6 قاشق شیر مخلوط کنید. پس از ترکیب کردن این مخلوط زمانی که مانند یک خمیر شد، آن را پیش از خواب به صورت خود بمالید. صبح این ماسک را با آب سرد از صورت خود پاک کنید.

نکته مهم آن است که برای تماشا تاثیر این ماسک باید در استفاده از آن تداوم داشته باشید.

برترین ماسک های پوستی شب با سفیده تخم مرغ

برای تهیه کردن این ماسک باید یک تخم مرغ تهیه نموده و سفیده آن را جدا کنید. سفیده را بدون اضافه کردن هیچ موادی به تنهایی به پوست خود بزنید. 15 دقیقه صبر نموده تا صورتتان خشک گردد سپس صورت خود را بشویید. حتی می توانید این ماسک را از شب تا صبح روی پوست خود نگه دارید و صبح روز بعد بشویید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب با مواد طبیعی موهای زائد را از بین ببرید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2092

به "با این ماسک ها بخوابید و جوان شوید" امتیاز دهید

1 کاربر به "با این ماسک ها بخوابید و جوان شوید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این ماسک ها بخوابید و جوان شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید