تور برزیل: برای واردات 20 فروند هواپیمای نو از برزیل توافق اولیه صورت گرفت

به گزارش مالکوم، مدیرعامل شرکت هواپیمایی زاگرس اظهار داشت که توافق های اولیه برای وارد کردن 20 فروند هواپیمای نو برزیلی به کشور انجام شده است.

تور برزیل: برای واردات 20 فروند هواپیمای نو از برزیل توافق اولیه صورت گرفت

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

هوشنگ صدیق مدیرعامل شرکت هواپیمایی زاگرس با اعلام خبر توافق های اولیه برای وارد کردن 20 فروند هواپیمای نو برزیلی به کشور گفت:

در طول هفته ها و ماه های گذشته ما مذاکراتی را با شرکت های خارجی مختلفی داشته ایم تا امکان وارد کردن هواپیماهای نو به کشور فراهم گردد. یکی از این شرکت ها هواپیماساز برزیلی امبرائر بوده است که خوشبختانه مذاکرات ما با آنها نتایج مثبتی به همراه داشته است.

وی گفت که براساس توافق اولیه ای که با مذاکره کننده این شرکت در تهران داشته ایم، این هواپیما 135 نفر ظرفیت سرنشین دارد و با تفاهم اولیه، نماینده این شرکت به برزیل بازگشت تا مقدمات نهایی کار را فراهم کند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی زاگرس با تاکید بر این که این هواپیماها نوساز خواهند بود، گفت:

مدل مالی پیشنهاد شده از طرف زاگرس پرداخت 10 درصد از هزینه ها به شکل نقد و در نظر گرفتن 90درصد مابقی به وسیله فاینانس شرکت سازنده خواهد بود که در صورت نهایی شدن مذاکرات می توان به وارد کردن این هواپیماها امید داشت.

صدیق بعلاوه اعلام کرد که وارد شدن نهایی هواپیماها به چراغ سبز آمریکا نیاز دارد و خوشبختانه شرکت های خارجی امید زیادی دارند تا با ایران وارد مذاکره شده، کار را پیش ببرند. فعلا اوضاع برای سبک و سنگین کردن قرار داد های مالی فراهم شده و ما امیدواریم در آینده نزدیک با نهایی شدن تمام مقدمات، کار برای وارد کردن این هواپیماها نهایی گردد.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1831

به "تور برزیل: برای واردات 20 فروند هواپیمای نو از برزیل توافق اولیه صورت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: برای واردات 20 فروند هواپیمای نو از برزیل توافق اولیه صورت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید