خطیب زاده: پول ایران نزد کره امانت است؛ رعایت امانت را از طرف کره ای ندیدیم، مصاحبه ها با سرعت لاک پشتی پیش می رود

به گزارش مالکوم، سخنگوی وزارت خارجه گفت: متاسفانه بدهی قطعی کره جنوبی به ایران همچنان پرداخت نشده به جای مانده است و آنچه بین دو کشور مصاحبه می شود با سرعت لاک پشتی در حرکت است.

خطیب زاده: پول ایران نزد کره امانت است؛ رعایت امانت را از طرف کره ای ندیدیم، مصاحبه ها با سرعت لاک پشتی پیش می رود

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرنگاران درباره آخرین شرایط بدهی کره جنوبی به ایران گفت: متاسفانه بدهی قطعی کره جنوبی به ایران همچنان پرداخت نشده به جای مانده است و آنچه بین دو کشور مصاحبه می شود با سرعت لاک پشتی در حرکت است.

وی افزود: این شرایط نه مورد قبول ماست و نه فراموش می شود این ها پول مردم ایران و منابع قطعی مردم ایران است که نزد دولت کره به امانت است و ما رعایت این امانت را ندیدیدم.

خطیب زاده گفت: آنچه انجام شده بخش کوچکی از پول ما در کره به حساب امنی در سازمان ملل منتقل شده است. منتظر شرایطی هستیم که امکان دسترسی کامل به منابعمان ایجاد شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1905

به "خطیب زاده: پول ایران نزد کره امانت است؛ رعایت امانت را از طرف کره ای ندیدیم، مصاحبه ها با سرعت لاک پشتی پیش می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیب زاده: پول ایران نزد کره امانت است؛ رعایت امانت را از طرف کره ای ندیدیم، مصاحبه ها با سرعت لاک پشتی پیش می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید