رئیس آینده پنتاگون روسیه را خطر نظامی بزرگی برای آمریکا در اروپا نامید

به گزارش مالکوم، نامزد پست وزارت دفاع آمریکا گفت: رفتارهای تهاجمی و گسترش تسلیحات جدید روسیه که هدف آن تضعیف امنیت قاره اروپاست، بزرگترین خطر نظامی در این جهت گیری است و واشنگتن باید به بازدارندگی روسیه ادامه دهد.

رئیس آینده پنتاگون روسیه را خطر نظامی بزرگی برای آمریکا در اروپا نامید

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا پاییز 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، لوید آستین نامزد پست وزارت دفاع آمریکا در دولت جو بایدن گفت که روسیه و سلاح های هسته ای غیرراهبردی این کشور، خطر بزرگی برای ایالات متحده در قاره اروپا است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این ژنرال آمریکایی در نشستی با اعضای کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا گفت: در عرصه مسئولیت فرماندهی نظامی ایالات متحده در اروپا، بزرگترین خطر نظامی، رفتارهای تهاجمی روسیه با هدف تضعیف امنیت قاره اروپا با استفاده از نوسازی موشک های کروز دارای برد پرواز بلند، فراوری و توسعه تسلیحات جدید، از جمله به اصطلاح سیستم های هسته ای و افزایش و گسترش انواع سلاح های هسته ای غیرراهبردی است.

آستین معتقد است که واشنگتن باید به سیاست بازدارندگی روسیه ادامه دهد و در عین حال لازم است تا از تشدید وخامت اوضاع جلوگیری شده و امکانات برای گسترش همکاری ها در زمینه های مورد علاقه دو کشور حفظ گردد.

این مقام نظامی آمریکایی ادامه داد: هدف اصلی در روابط دو کشور، باید دفاع از منافع آمریکا بعنوان سپری برای منافع متحدانش در برابر تهاجم نظامی از جانب روسیه و تقویت شرکا در مبارزه با عواقب ناشی از سوء استفاده های روسیه باشد. وی در عین حال ابراز اطمینان کرد که هر گونه تغییر در راه حل ایالات متحده در اروپا، با شرکای این کشور در ناتو رایزنی خواهد شد.

ادامه یاری های نظامی آمریکا به اوکراین در دولت بایدن

رئیس آینده پنتاگون همچنین گفت که از ارسال تسلیحات نظامی به اوکراین که برای دفاع این کشور از حفظ تمامیت ارضی و دفاع از خود لازم است، حمایت می نماید.

ژنرال آستین در عین حال تأکید کرد که یاری های نظامی باید در حجمی کمتر از گذشته باشد. به عقیده وی، در شرایط کنونی توازن خوبی بین سلاح های کشنده و غیرکشنده ای که به اوکراین ارسال می گردد، بوجود آمده است. البته او وعده داد که در آینده، اگر لازم گردد، تغییرات ضروری در این رابطه اعمال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1351

به "رئیس آینده پنتاگون روسیه را خطر نظامی بزرگی برای آمریکا در اروپا نامید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس آینده پنتاگون روسیه را خطر نظامی بزرگی برای آمریکا در اروپا نامید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید