هشدار انگلیس به کادر درمان: همه کارکنان درمانی در صورت نزدن واکسن اخراج می شوند

به گزارش مالکوم، سازمان ملی خدمات بهداشت و درمان انگلیس با صدور دستورالعملی به کارکنان درمان هشدار داد در صورتی که واکسن نزنند با خطر اخراج روبرو خواهند شد.

هشدار انگلیس به کادر درمان: همه کارکنان درمانی در صورت نزدن واکسن اخراج می شوند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بر اساس دستور العمل نو سازمان ملی خدمات بهداشت و درمان انگلیس، همه کارکنان درمانی در خط اول درمان که تا به امروز واکسن کرونا نزده اند از چهارم فوریه (15 بهمن) به جلسات خصوصی فراخوانده و به آن ها هشدار داده خواهد شد که در صورت نزدن واکسن اخراج می شوند.

این افراد تا 31 ماه مارس (11 فروردین 1400) فرصت دارند واکسن خود را بزنند و باید تا اول آوریل (12 فروردین 1401) هر دو دُز را زده باشند؛ یعنی دُز اول باید سوم ماه فوریه (14 بهمن) تزریق شده باشد.

بر اساس این خبر، بیش از 80 هزار نفر یعنی 6 درصد نیرو های سازمان ملی خدمات بهداشت و درمان انگلیس واکسن نزده اند و بر اساس برآورد های دولت، اجباری شدن واکسن احتمالا باعث خواهد شد 73 هزار نفر نظام خدمات درمان را ترک کنند.

اتحادیه های مرتبط هشدار داده اند اگر این سیاست در ماه آوریل (فروردین/ اردیبهشت) اجرا شود تاثیر مخرب بر خدمات بهداشتی و درمانی خواهد داشت.

تا به امروز و طی 2 سال شیوع کرونا در این انگلیس، بیش از 15 میلیون و 200 هزار نفر به این بیماری مبتلا شده و 152 هزار نفر درگذشته اند. واکسیناسیون سراسری که ژانویه سال گذشته انجام شد، تاحدی از آمار ابتلا و مرگ و میر کاست، اما با شیوع سویه بسیار مسری اومیکرون از آذر امسال، این کشور شاهد افزایش موارد ابتلا و مرگ و میر بوده است. انگلیس دیروز (27 دی/ 17 ژانویه) 73 هزار و 867 مورد ابتلا و 85 نفر جان باخته، داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1900

به "هشدار انگلیس به کادر درمان: همه کارکنان درمانی در صورت نزدن واکسن اخراج می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار انگلیس به کادر درمان: همه کارکنان درمانی در صورت نزدن واکسن اخراج می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید