کتاب کیفی سازی آوا و نما منتشر شد

به گزارش مالکوم، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش؛ فضاهای زندگی تأثیر انکارناپذیری بر رفتارهای اجتماعی و فردی جامعه بشری دارند. به تجربه ثابت شده است که هرچه در راستای تطبیق فضای کالبدی محیط زندگی و کار با علاقه مندی ها و نیازهای متفاوت انسان گام برداشته گردد، به همان نسبت کارکردهای فردی و اجتماعی انسان ارتقا می یابد. در بسیاری موارد، علت رفتارهای ناهنجار فردی و اجتماعی افراد به محیطی بازمی گردد که در آن زندگی و کار می کنند؛ به همان گونه که منشأ بسیاری از موفقیت ها و ارزش های اجتماعی و فردی به محیط کالبدی و فضای کار و زندگی وابسته است.

کتاب کیفی سازی آوا و نما منتشر شد

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

به گفته قندچی این کتاب به ارائه عناصر طراحی اعم از کالبدی، مبلمان تا الزامات شبکه های رادیویی و تلویزیون، زیرساخت نیروی انسانی و فضای فیزیکی شبکه ها، موضوعاتی چون آکستیک و زیرساخت های فنی و اداری می پردازد.

قندچی در این رابطه به روابط عمومی انتشارات سروش گفت: این نوع صنعت طراحی از صنایع نه چندان جدید است که در کشور ما و شاید در بسیاری از کشورهای دیگر محدود است و در کشور ما نهاد مشخصی از جمله مشاورین مرتبط با این حوزه وجود ندارد.

وی اضافه نمود: برخلاف دیگر کشورها، این نوع صنعت در کشور ما رتبه بندی ندارد و همه دانش این موضوع در داخل رادیو و تلویزیون موکول شده است. با توجه به گسترش شبکه های دولتی و خصوصی در این زمینه نیاز است این دانش نیز به روز شود.

قندچی گفت: این کتاب نیز به جمع آوری مطالب افراد صاحب نظر در این زمینه پرداخته است، تا مشاورین در صورت نیاز حداقل دانش فنی مورد نیاز برای شروع طراحی را داشته باشند.

چاپ نخست این اثر در 201 صفحه وزیری، شمارگان 500 نسخه و با قیمت 35هزار تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقه مندان این حوزه قرار گرفته است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1226

به "کتاب کیفی سازی آوا و نما منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب کیفی سازی آوا و نما منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید