یگان های بیشتری به ادلب اعزام می کنیم

به گزارش مالکوم، به گزارش خبرنگاران به نقل از الجزیره، خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه امروز در سخنانی بیان کرد: با هدف توقف درگیری ها و آتش بس در ادلب، به این منطقه یگان های اضافی بیشتری اعزام می کنیم.

یگان های بیشتری به ادلب اعزام می کنیم

وی با بیان این مطلب اضافه کرد: ما علیه کسانی که به توقف درگیری در ادلب احترام نگذارند، تمامی اقدامات لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

افزایش تحرکات نظامی ترکیه در شمال سوریه در حالی است که مسئولان مختلف این کشور طی روزهای اخیر به بهانه کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان خود در عملیات ضد تروریستی ارتش سوریه در ادلب، دمشق را به اقدام نظامی تهدید کردند.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه روز گذشته با بیان اینکه در عملیات ارتش سوریه در ادلب تا به امروز 14 نظامی ترکیه ای کشته و 45 نفر زخمی شدند، سوریه و متحدانش را اینگونه تهدید کرد: اگر خون سربازان ما ریخته گردد، مهم نیست چه کسی پشت آن است، یا چقدر فکر می نماید که قدرتمند است، من صراحتاً [به آنها] می گویم، شما امن نخواهید بود.

تهدیدهای ترکیه در حالی است که ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه چند روز پیش با انتشار بیانیه ای اطلاع داد در ادامه پیشروی ها ضد تروریست ها در استان ادلب، بیش از 600 کیلومتر مربع را در این منطقه و حلب آزاد نموده و کنترل ده ها شهرک، روستا و ارتفاع راهبردی را به دست گرفته اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 749

به "یگان های بیشتری به ادلب اعزام می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یگان های بیشتری به ادلب اعزام می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید